PDA

Vis full versjon : papirer, godkjenning av Super Dtm felger?



SandemRacing
26/06/10, 10:47
noen som har papirer fra volvo ang. godkjenning av 8x18 Super dtm Felger på 940?

fikk beskjed om at jeg måtte ha det på biltilsynet, felgene og dekka gikk innenfor alle målene rulleomkrets, sporvidde osv. men måtte ha papirer fra volvo om at de godkjente dette på 940.

jeg har 215.35.18 dimensjon.

dumme biltrangsynet..

Iversen
26/06/10, 11:01
noen som har papirer fra volvo ang. godkjenning av 8x18 Super dtm Felger på 940?

fikk beskjed om at jeg måtte ha det på biltilsynet, felgene og dekka gikk innenfor alle målene rulleomkrets, sporvidde osv. men måtte ha papirer fra volvo om at de godkjente dette på 940.

jeg har 215.35.18 dimensjon.

dumme biltrangsynet..

Så lenge Innpresset stemmer og dette går ann å lese inne i felgen når du heiser opp bilen skal dette være godt nok. Dette var det dem sa som krav når jeg skulle godkjenne større felger.

Kent o
26/06/10, 11:20
bare tull. tok med en felg på tilsynet jeg å fikk den skrevet inn.

SandemRacing
26/06/10, 19:19
ja alt stemte, inpress, rulleomkrets, sporvidde, alt samma, men den gretne gubben var så jævlig trassig.. :/

hater biltilsynet.. dette var på jessheim da..

SandemRacing
26/06/10, 20:31
jeg skulle godkjenne senkesettet samtidig som Dtm felga, men fikk jo selfølgelig ikke godkjent det pga at han ikke ville godkjenne hjula.

måtte sitte godkjente hjul på bilen:s så måtte få ny time og sette på org. hjul for å få skrevet inn senkesettet.. dumme biltrangsynet.

Iversen
26/06/10, 22:05
Sånn har de vært mot meg på jessheim også. Har da bedt om og få det skriftlig med underskrift av kontrollør. Har da sendt i klage på disse lokalt. Da har jeg fått refundert avgiften jeg betalte for å vise bilen. Mulig også personen som gjør dette får litt tilsnakk, men det vet ikke jeg.
Selv om en ting ikke blir godkjent betyr ikke det at ikke neste ting kan godkjennes. Høres spesielt litt vagt ut når han sier at ikke senkesettet kan godkjennes når man er der for å godkjenne 2 ting.

pLetten
27/06/10, 00:25
Du kan bare si til de at de må lese reglene sine..... jeg skulle skrive felger inn i vognkortet på en 240 for en drøy mnd siden og fikk beskjed om at dette var ikke en gang nødvendig. så lenge rulleomkrets og innpress var korrekt så holder det..

jonass
27/06/10, 14:23
De sa til meg her i byn at jeg ikke skulle bry meg om og godkjenne så lenge innpress og rulle omkrets er greit. OG at det ikke subber noen plass