PDA

Vis full versjon : Belysning og klokke S80II



Morgis
21/02/15, 12:31
Er belysninga i sidelommen i døra på S80 original?
Og er analog klokken i dashbordet original?

4852
http://forum.vccn.no/img-dump/2015/02/844.jpg


Og passer D5 motordekselet til XC60 i V70II ?
http://forum.vccn.no/img-dump/2015/02/845.jpg

Stig-Arne
21/02/15, 15:04
Den analoge klokka er i alle fall ikke mye original.. veldig malplassert og stygg.. ligner ikke Volvo i alle fall

Har aldri sett biler med den belysningen i døren før, tviler litt på den er original på noen måter.

volvoRsport
21/02/15, 15:07
Den analoge klokka er i alle fall ikke mye original.. veldig malplassert og stygg.. ligner ikke Volvo i alle fall

Den er så absolutt original, er en del av Executive-pakken.

volvoRsport
21/02/15, 15:12
Er belysninga i sidelommen i døra på S80 original?
Og er analog klokken i dashbordet original?

Er vel originalt på en Executive, samme med klokken, den er en del av Executive-pakken fra 2010(?) og opp.

Stig-Arne
21/02/15, 16:44
Den er så absolutt original, er en del av Executive-pakken.

Vel i så fall, stygt er det... kunne ikke falle meg inn at Volvo plantet en analog klokke akkurat der.. men men..

SagaPer
22/02/15, 12:09
Den analoge klokka er i alle fall ikke mye original.. veldig malplassert og stygg.. ligner ikke Volvo i alle fall

Har aldri sett biler med den belysningen i døren før, tviler litt på den er original på noen måter.

Belysning i dørene på S80 har vært omtalt i mange diskusjonstråder i dette forumet. Det har vært omtalt prosjekt med å få på plass slik belysning i V70/XC70 også. Søk etter emnet.

Stig-Arne
22/02/15, 17:30
Belysning i dørene på S80 har vært omtalt i mange diskusjonstråder i dette forumet. Det har vært omtalt prosjekt med å få på plass slik belysning i V70/XC70 også. Søk etter emnet.

Er klarover det, men gjelder ikke den belsyningen i sidelommen, men belsyningen over håndtaket :) Det i sidelommen er jo ikke direkte pent, når over håntaket er LED

Vidar
05/03/15, 06:58
Belysning over håndtaket kom på 2010 modellene.

th3-1nonly
09/03/15, 01:06
Dette er originalt på executive modellene slik de før meg har sagt. Jeg har dog personlig veldig delte meninger om klokken. Gir meg følelsen av en gammel trist Saab. Tror ikke den er belyst heller, så blingen forsvinner på kvelden :P
Sent from my Windows phone using Tapatalk

lassegm
19/03/15, 07:30
Ligger en video på youtube om hvordan montere led i dørhåndtakene på volvoer. Jeg har enda ikke gjort d selv, men har vært av me dørpaneler og ser at det skal bli ganske lett:) alt ligger til rett så å si.

Morgis
19/03/15, 08:12
ganske enkelt å montere. gjorde det for ett år siden på min :)
http://forum.vccn.no/showthread.php?54793-Morgis-Volvo-V70II-R-design/page3

lassegm
19/03/15, 08:17
Håper å få tid til det i sommer. Når jeg sier tid mener jeg kjøpe nytt hus med egen garasje osv :D

th3-1nonly
19/03/15, 08:28
Skiftet diodene i klimaanlegg enheten nylig, men av en eller annen grunn så nøler jeg med å ta av dørpanelene. Ser jo ikke ut som den verste jobben i verden. Kan ta noen bilder jeg også når jeg tar av panelene på S80'en så får vi se om det er noe spesielt på innsiden [emoji14]

th3-1nonly
25/03/15, 08:44
Har hatt av dørpanelene nå og tenkte jeg skulle gi en liten feedback. Mine paneler er helt like på min S80 som de er på din V70 Morgis. Det er en lysspreder i hulrommet til dørhåndtaket med plass til en diode, men det er ikke noen ferdige hull eller lysspredere i dørlommene. Så standard modellene har ikke noen av disse godsakene ser det ut som dessverre. Hallo eBay!