PDA

Vis full versjon : Noe merkelig har skjedd i skinnet



aarnes
06/02/15, 17:47
Detta skjedde i sommer, noen som har en bang anelse om hva som kan ha skjedd?
Har omtrent aldri folk baki heller...

http://aarnes.me/v70/2015-01-21 09.21.16.jpg

Øyvind G
06/02/15, 17:55
Gamle barnesete skader?

Har funnet ut av at veldig mange (de fleste) barneseter har slike punkter under isteden for en flat bunn. Når disse setene står i skinnseter over lenger til lager dette slike søkk. Det tar lang tid før dette går tilbake av seg selv (hvis det noen gang gjør det).

volvoRsport
06/02/15, 17:55
Sølt noe der som har reagert med skinnet på en eller annen måte?

aarnes
06/02/15, 18:07
Sølt noe der som har reagert med skinnet på en eller annen måte?

Jeg har ikke sølt noe der..


Gamle barnesete skader?

Har funnet ut av at veldig mange (de fleste) barneseter har slike punkter under isteden for en flat bunn. Når disse setene står i skinnseter over lenger til lager dette slike søkk. Det tar lang tid før dette går tilbake av seg selv (hvis det noen gang gjør det).
Jeg er 99% sikker på at det ikke var der når jeg kjøpte bilen, se nærme på bildet. ser ut som en tyggis som har gått i et med skinnet..evt som heftig varme har smelta skinnet. tror ikke det er et vanlig søkk.

volvoRsport
06/02/15, 18:45
Det ser ihvertfall ut som etsing eller varme i og med at skinnet har krympet og fått endret struktur.

degocostly
06/02/15, 19:10
Hater når det skjer merkelige ting med skinnet [emoji16]

aarnes
06/02/15, 23:59
Ikke mye å gjøre med.
Fristendes å ta en stanleykniv å snitte opp, men er litt usikker på hvordan DET resultatet blir.
Ser jo nesten ut som det er noe som IKKE tilhører setet som har "knyti" det sammen.