PDA

Vis full versjon : Betjening av lyd fra baksetet - premium sound



GLTOslo
01/02/15, 10:23
Er det noen som vet hva til og hvordan "mode-" og "skip-" knappene bak brukes til, og hvorfor det er en til høyre og en til venstre? Jeg har ikke RSE og har ikke skjønt hvordan disse evt skal virke uavhengig. Tips?

http://bildr.no/thumb/RVdhMmpO.jpeg (http://bildr.no/view/RVdhMmpO)

Svirre
01/02/15, 11:43
Hvis du leser hva som står i det bildet, så får du svar ;)

GLTOslo
01/02/15, 18:51
Les posten min en gang til:

Det som står på bildet er lest og testet uten å bli særlig klokere. Ved bruk av Ipod får man ikke byttet sang fra baksetet, og jeg ser fortsatt ikke noe logikk i at det skal være en betjening til venstre og en til høyre, når det er tilknyttet samme spiller. Volum er greit

Svirre
01/02/15, 21:32
Jepp, og hvis man leser hva som står på bildet, så er MODE knappen til for å velge mellom FM, AM, CD, AUX, USB (gjelder ikke for iPod), DAB1/DAB2. Så man får IKKE valgt musikk fra baksetet hvis man bruker iPod pga. at den teknologien er kun for 1 spilleenhet av gang, mens USB kan brukes av flere pga. at det går på datastrømming. Ikke at jeg har prøvd dette selv, men for min del så var det bildet der logisk. Bildet sier at "for bruk av AUX eller USB, se side 140", så kan nok være en del av en annen bok dette her.

Så i utgangspunktet så kan utgang nr.1 spille CD, mens utgang nr.2 kan høre på FM. Begge to vil nok uavhengig kunne spille av FM, AM, DAB og USB, mens CD, iPod og AUX (så sant det ikke finnes flere innganger til aux) vil kun være spillbare likt for begge to.

GLTOslo
01/02/15, 21:35
Jepp, og hvis man leser hva som står på bildet, så er MODE knappen til for å velge mellom FM, AM, CD, AUX, USB (gjelder ikke for iPod), DAB1/DAB2. Så man får IKKE valgt musikk fra baksetet hvis man bruker iPod pga. at den teknologien er kun for 1 spilleenhet av gang, mens USB kan brukes av flere pga. at det går på datastrømming. Ikke at jeg har prøvd dette selv, men for min del så var det bildet der logisk. Bildet sier at "for bruk av AUX eller USB, se side 140", så kan nok være en del av en annen bok dette her.

Så i utgangspunktet så kan utgang nr.1 spille CD, mens utgang nr.2 kan høre på FM. Begge to vil nok uavhengig kunne spille av FM, AM, DAB og USB, mens CD, iPod og AUX (så sant det ikke finnes flere innganger til aux) vil kun være spillbare likt for begge to.

Hmm. Viss det er slik er det jo oppløftene. FIkk det ikke til med krabaten som var prøvekanin i baksetet. Vurderer å sette aarnes bak der istedet så kanskje det blir sving på sakene:)