Vis full versjon : Pris på deler
Hva kan man selge en komplett b230ft for?
Km 382000
Toppakningen byttet for ett til to år siden.
Lite/nesten ikke slark i turbo så den er bra.
Større intercooler.
Evt selge sammen med begge de chippede hjernene.
Samme spørsmål på ei 1031 sperreaksling med samme kmstand. Ikke sveist.
Også grått 960 interiør(seter foran og bak) i pen stand med elektriske stoler foran.
Alt sitter på en 945 turbo
Mvh Jan
Du har ikke armlene også da? Og er det fra sedan eller stv? For motoren burde du kunne få et sted mellom 6-8 tusen tenker jeg.
Stv. Nei er dessverre uten armlener :/ hørte av en kamerat som har v90 at jeg kunne få 5000,- pga standen de var i.
Du kunne ikke tatt et bilde da?
Kan prøve å få til det :) mulig å få en 2000++ for ei sperreaksling i ukjent tilstand da? Eller går de for mer?
Ikke i ukjent tilstand hvertfall, men tror de ligger rundt der.
Skulle tro det var mer da for ser jo vanlige 1031 akslinger går for 1000-1500kr
Tja hvis det er truetrack så er det verdt mer en aussielocker hvertfall.
Motor:rundt 4000 kr
Interiør:rundt 2000 kr
Sett dårlige motorer gå for mer og det samme med skinnsetene. Og de setene som gikk for mer var ikke elektriske engang :p
Dette er deler det finnes i overflod av,og prisene er også deretter.
Det er nå min erfaring :)
Overflod og overflod. Synes ikke det har vært hverken mange annonser inne her eller på finn jeg på noen av disse delene :)
Vist motor enda står i bil, ta en komp test på den så har du noe å henvise tilstand på motor :)
Det går jo ann det da:) Ingen andre som har priser å henvise til? Er memory på setene og :)
5000kr for en FK med litt km er ingen dum pris. Har du komp-test og komplett servicehefte kan du kanskje strekke deg 1-2tusen mer. FK til 8-10lapper har gått en del mindre og blir ofte liggende lenge før de bli solgt.
Stemmer. Har falt en del i pris disse motorene da eller? Synes ikke det er lenge siden en komplett gikk for 10000kr glatt O.o
Men spiller ingen rolle nå likevel tror jeg. Får kanskje heldigvis levert at møkkabilen. Dårlig teknisk, mange mangler selger ikke fortalte om, og den ble akkurat eu godkjent -.-
Er nok mange år siden en kunne få 10 lapper for en standard motor.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.