PDA

Vis full versjon : Grom eller IMIV?



Eirik R
08/12/14, 11:59
Hvilken skal man satse på?
Hvilken av disse fungerer best?
Ser at IMIV kan brukes til film og ryggekamera det kan ikke Grom. Mens Grom kan leveres med Bluetooth.

Skal brukes på en HU850 med DVD navigasjon og TV tuner.

sekse
08/12/14, 12:47
Jeg kjøpte grom med blåtann og er veldig fornøyd med det.

Jeg har også rti men tenkte ikke på det ved kjøp av grom. Hadde jo vært kjekt å kunne nyttiggjøre seg av skjermen :)

C.Erstad
08/12/14, 14:52
Sjekk ut www.acb.no
De leverer med Bluetooth.
Enkelt å sitte opp å bruke. Anbefales.

Børge Vikebø
08/12/14, 15:12
Sjekk ut www.acb.no
De leverer med Bluetooth.
Enkelt å sitte opp å bruke. Anbefales.

Tja, funker ikke bra på HU-603.... Jeg har hatt 2 stk derfra som ikke funka. Brukte IMIV på v70en i stedet.
Har Grom i xc90en :)

C.Erstad
08/12/14, 15:14
Tja, funker ikke bra på HU-603.... Jeg har hatt 2 stk derfra som ikke funka. Brukte IMIV på v70en i stedet.
Har Grom i xc90en :)

De har kommet med ny og forberdret type.
Og den er meget oppegående ;)

sekse
08/12/14, 15:17
De har kommet med ny og forberdret type.
Og den er meget oppegående ;)

Rimelig pris også.

Kan man nyttiggjøre seg av rti-skjermen også? Og bruke kabel på iPhone?

C.Erstad
08/12/14, 16:08
Rimelig pris også.

Kan man nyttiggjøre seg av rti-skjermen også? Og bruke kabel på iPhone?

RTI skjermen kan man bruke ja. Må ha en Y kabel som man kobler innpå. De har alt på siden der. :)
Er AUX på den. Usikker på om de har iphone kabel. Må nesten sende mail å spørre :)

Eirik R
08/12/14, 17:00
Tja, funker ikke bra på HU-603.... Jeg har hatt 2 stk derfra som ikke funka. Brukte IMIV på v70en i stedet.
Har Grom i xc90en :)

Hva synes du fungerer best av IMIV og Grom da?

Børge Vikebø
08/12/14, 18:03
Imiv fungerer supert, den er dog litt dedikert for iphone. Full fjernstyring o.l. Lader ved bruk.

Grom fungerer meget bra, har bluetoothvarianten. Grei lyd på samtaler, fungerer bra ellers ok :)

Begge er gode valg!


Sent from my aiFåon using Tapatalk

Eirik R
11/12/14, 14:02
Mulig jeg ønsker å legge til et ettermarkeds DAB+ anlegg. Ser at noen av disse kan kobles til en USB port og oppfører seg som en "spilleliste".
Er det mulig å legge til en USB enhet på IMIV? eller er det kun GROM dette går på

sekse
11/12/14, 14:15
Mulig jeg ønsker å legge til et ettermarkeds DAB+ anlegg. Ser at noen av disse kan kobles til en USB port og oppfører seg som en "spilleliste".
Er det mulig å legge til en USB enhet på IMIV? eller er det kun GROM dette går på

Jeg har samme plan på min GROM. Men går det å kombinere USB-kabel til iPhone og USB til DAB+?

Eirik R
11/12/14, 14:20
Jeg har samme plan på min GROM. Men går det å kombinere USB-kabel til iPhone og USB til DAB+?

Grom har en kabel som går fra EXT (rund kabel) til Iphone, slik at USB'en blir ledig.

Men om USB'en fungerer med f.eks Dension DAB+ vet jeg ikke.

sekse
11/12/14, 15:09
Grom har en kabel som går fra EXT (rund kabel) til Iphone, slik at USB'en blir ledig.

Men om USB'en fungerer med f.eks Dension DAB+ vet jeg ikke.

Trodde den USB-kabelen kun var til lading?

Eirik R
11/12/14, 15:12
Trodde den USB-kabelen kun var til lading?

Det kan godt være, vet ikke. Har kun montert GROM en gang, og det var uten USB.
Noen som vet?

Børge Vikebø
11/12/14, 15:18
På grom så kan du knytte til dension sitt dab-adapter siden den simulerer minnepenn :)


Sent from my aiFåon using Tapatalk