PDA

Vis full versjon : Kontigent 2015



aarnes
26/11/14, 01:14
For at alle skal få medlemspakken sin i god tid, har vi i kveld sendt ut mail med informasjon om kontigent for 2015.
Dersom du ikke har fått e-post, ta kontakt på post@vccn.no

Medlemspakkene er klare til å bli sendt ut, og første batch går i midten av desember - som a-prioritert brevpost.
Det betyr at dersom du betaler innen fristen (15 Desember) vil du mest sannsynlig ha medlemspakken din før jul.

Vi håper alle eksisterende medlemmer vil fortsette å støtte klubben videre i 2015.

EDIT 30.11.14:
Da svært mange har rapportert at de ikke har mottatt e-posten er vi nå igang med å sende den ut på nytt til alle som vi ikke allerede har registrert innbetaling fra.
Dersom du allerede har fått e-posten, se bort i fra den som kommer ila kvelden.

De av dere som ikke har vært medlem tidligere kan gå inn på http://vccn.no for å kjøpe medlemskap.

EDIT 28.12.2014:
Neste runde med medlemspakker blir sendt ut i midten av Januar

EDIT 06.01.2015:
Vi har nå nedgradert de som ikke har betalt kontigent for 2015. Dersom du har blitt nedgradert men mener at du har betalt , send en e-post til post@vccn.no

aarnes
30/11/14, 21:13
Oppdatert førsteposten med info rundt e-posten

aarnes
30/11/14, 22:50
Til de som ikke får det til med mobiltelefon, jeg testet akkurat på min egen nå (iPhone 6) og det gikk rett frem, uten problemer...
Lenger opp står det at det er gjort via Tapatalk- det kan jeg ikke svare for, men jeg gikk inn på vccn.no og da fungerte det veldig bra.

Jeg mistenker at dersom dere går VIA tapatalk, så åpnes shoppen via Tapatalk og da kan det bli problemer, siden klubbshoppen lagrer sesjonen (altså handlevognen og info fra deg) via tapatalk - og ikke direkte til mobiltelefonen som igjen sørger for at det tryner

Per Turbo
16/12/14, 19:41
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/12/409.jpg

Ikveld pakkes det for full maskin folkens!


-
Per Turbo
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styreleder/Chairman

aarnes
17/12/14, 13:39
Alle medlemspakker er nå sendt ut for de som har betalt tom 15.12.14.
Alle som har betalt ETTER dette vil få medlemspakke i Januar da de blir sendt i neste runde.

745tic
18/12/14, 16:29
Hei!
Vet ikke om det her jeg skal poste eller ikke, men gjør det likevel. Bestilte medlemspakke + til 549, fikk pakke i posten, men fikk ikke med skiltplatene.. hvem skal jeg kontakte da?

aarnes
18/12/14, 17:55
Hei!
Vet ikke om det her jeg skal poste eller ikke, men gjør det likevel. Bestilte medlemspakke + til 549, fikk pakke i posten, men fikk ikke med skiltplatene.. hvem skal jeg kontakte da?

Hei, Jeg trodde jeg skrev det over men her kommer det til alle som måtte lure:

De som har bestilt skiltplater i tillegg (feks plusspakke eller bare skiltplater ved siden av) vil motta medlemspakken (konvolutten) først fordi

Skiltplatene er for store for alle postkasser og må hentes på det lokale postkontoret. normalt er disse klare til henting dagen etter, mulig litt tregere nå i jula. Man vil motta en lapp i postkassa om at en brevsending er for stor for postkassa når den er klar til henting.

Jeg kan forsikre alle som har bestilt skiltplater om at de er sendt, men gi posten litt ekstra tid :-) (Vi har kryssjekka ALLE navn mot listene våre)

god jul!

larsverm
18/12/14, 22:31
Og der var neste års kalender ute før jul! Har det skjedd før...? :D Har det blitt mindre prat og mer handling? Noen fortjener skryt! :)

aarnes
19/12/14, 00:22
Og der var neste års kalender ute før jul! Har det skjedd før...? :D Har det blitt mindre prat og mer handling? Noen fortjener skryt! :)

Såklart, en kalender bør jo ihvertfall være i hende første uka i Januar, ikke til påske...
Jeg skal ikke uttale meg om det har skjedd tidligere, men så lenge jeg sitter i styret skal i hvertfall det bli en tradisjon at majoriteten av medlemmer har den senest i romjula ;)
vi prater fantastisk mye , men vi handler også ;) multitasking :D

Per Turbo
23/12/14, 04:56
Ta til deg skryten nå Aarnes :):) Den er fortjent og berettiget!


-
Per Turbo
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styreleder/Chairman

morpheusbd
04/01/15, 19:38
er det noen admins jeg kan møte i akershus? øvre og nedre romerike spesielt, og betale kontant og få effekter der?

Per Turbo
04/01/15, 19:40
Jeg bor på Strømmen.
Jeg har ihvertfall dekaler og nøkkelbånd, skiltplater ordner jeg på dagen.


-
Per Turbo
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styreleder/Chairman

aarnes
04/01/15, 19:42
er det noen admins jeg kan møte i akershus? øvre og nedre romerike spesielt, og betale kontant og få effekter der?

Per eller meg. Husk å legge ordre som normalt på VCCN.no og skriv at det skal hentes :-)

morpheusbd
04/01/15, 21:01
Okey takk for svar :) blir til og bestille pluss medlemskap om kort tid :)

Per Turbo
04/01/15, 22:56
Da bare sier du fra når du har lagt inn bestillingen så kan jeg sikkert møte deg her omkring ett sted, eller du kan komme på Månedstreffet på McDonalds Berger den 21 januar :)

Supern
06/01/15, 06:00
Hei.

men det hadde jo vert greit og vite hvilke kontonr en skulle betale inn på, har jo vert medlem i noen år, men aldri mottatt det mere en ein gang.

Med vennlig hilsen
Bjørn A Fjelde
bjorn-Fjelde@Hotmail.com
bjorn.Fjelde@uib.no
Tlf 90943209

Petter
06/01/15, 09:32
Jeg gikk inn på forsiden, klubbshop, kjøpte medlemskap og betalte med paypal. Står ikke kontonr der heller, men regner med at kontonr står i mailen du får.

Eller benytt paypal som meg. Virkelig bra klubben endelig har fått den muligheten. Tommelopp!!

Edit: Fant kontonr 1503.15.14654 i påmeldingstråden til Banedag 2014. Tror klubben har samme kontonr fortsatt, men noen i styre kan nok si det 100%.

aarnes
06/01/15, 10:07
Hei.
Når du benytter klubbshoppen får du kontonummer både i kvittering på webshop samt i ordrebekreftelsen.
Ellers kan du som Petter skrive, betale med PayPal eller VISA.

Det er også korrekt kontonummer Petter skriver, men det tar lenger tid for oss å verifisere betalingen når det blir betalt direkte til konto, enn via Klubbshop :-)

aarnes
06/01/15, 14:41
Oppdatert førsteposten

745tic
07/01/15, 19:07
Hei, jeg bare lurer på om det er flere enn meg som ikke har mottat skiltplater? fikk kalender og alt annet med første sending i desember..

aarnes
07/01/15, 19:10
Hei, jeg bare lurer på om det er flere enn meg som ikke har mottat skiltplater? fikk kalender og alt annet med første sending i desember..

Hei
det har ikke kommet noe i retur enda.
Har du sjekket på det lokale postkontoret ditt, om de kan ha kommet uten at de har gitt beskjed?

745tic
08/01/15, 00:40
Har ikke prøvd å spørre der nei, men gjør det i morgen. Ventet på lapp i postkassa.

ArM
08/01/15, 08:27
Jeg har ikke fått kalender.... Mener jeg betalte før 15. desember.....

Per Turbo
08/01/15, 08:31
Vi skal sende en ny batch til uken, så om den ble registrert etter forrige så får du med denne

aarnes
08/01/15, 09:35
Jeg har ikke fått kalender.... Mener jeg betalte før 15. desember.....

Hei,
Din betaling ble registrert etter fristen, så medlemspakken din er ikke sendt, som Per skriver, den sendes 15 Januar.

745tic
08/01/15, 20:08
Har nå vært på postkonteret her, de søkte både på dataen og så igjennom alle pakker, uten å finne mine skiltplater, noe sjangs for at dere kan sende meg noen nye eller møte noen ett sted å få noen?

aarnes
08/01/15, 20:12
Har nå vært på postkonteret her, de søkte både på dataen og så igjennom alle pakker, uten å finne mine skiltplater, noe sjangs for at dere kan sende meg noen nye eller møte noen ett sted å få noen?

Jeg har skiltplater hjemme i Oslo - om det haster så kan du komme hit å hente de i kveld, jeg er bortreist fra i morgenkveld til lørdagskveld.
Kan også sende nye, da går de med posten den 15 Januar.
MEN, disse blir ikke borte i posten - det er jeg sikker på. kan bare tenkes at det tar litt lengre tid enn vanlig.

745tic
08/01/15, 20:17
Jeg har nå vært hos postkontoret og etterlyst pakken med skiltplatene. De søkte igjennom på pcsystemet og leitet der men kunne ikke finne noe der. Er det mulig at dere kan sende ut noen på nytt eller eventuelt møte en som jeg kan få av?

aarnes
08/01/15, 20:21
Jeg har nå vært hos postkontoret og etterlyst pakken med skiltplatene. De søkte igjennom på pcsystemet og leitet der men kunne ikke finne noe der. Er det mulig at dere kan sende ut noen på nytt eller eventuelt møte en som jeg kan få av?

jeg har svart deg på det forrige innlegget ditt, rett over her :-)

745tic
08/01/15, 22:33
Beklager, trodde ikke det første innlegget mitt ble postet, kom ikke opp her med en gang ;) haster ikke veldig, så kan godt få med neste sending ;)

aarnes
08/01/15, 22:34
Beklager, trodde ikke det første innlegget mitt ble postet, kom ikke opp her med en gang ;) haster ikke veldig, så kan godt få med neste sending ;)

Da sier vi det sånn.
Fint om du gir beskjed om du har mottatt de innen 15 Januar :) (Altså de som ble sendt i Desember)

745tic
11/01/15, 00:33
Det skal jeg gjøre, foreløpig ikke dukket opp noe her.

aarnes
15/01/15, 10:54
Da er neste batch med varer sendt ut.
Det gjelder alle som betalte tom. 12.01.15
De som har betalt etter dette vil få medlemspakke/varer på neste sending som er rundt 1 Februar.

Hvis noen har betalt etter den 12 og lurer på hvorfor de ikke får med på denne sendingen:
Vi får ikke opp navn på betalinger før tidligst dagen etter at betalingen er registrert hos oss, i tillegg trenger vi 1 dag/kveld på pakking klargjøring.
Dvs:

12 Januar: Du har betalt
13 Januar: Vi har fått betalingen men ingen navn
14 Januar: Vi har fått navn og pakker varene samme kveld
15 Januar: Innleveres til posten

13 Januar: Du har betalt
14 Januar: Vi har fått betalingen men ingen navn
15 Januar: Vi har fått navn men varer må leveres på posten innen kl 16 og rekker ikke å pakke før dette.

Dette gjelder forsåvidt for sendinger som går ut den 1 også.


Håper alle har forståelse for det :-)
Om medlemspakke haster så er det fult mulig å velge ekspresslevering, da blir det sendt innen 48timer.

Raymond Langførr
17/01/15, 20:48
Hey, Betalte medlemskapet for 2015, 12 desember 2014 men har ennå ikke fått kalender ellerno, No spesiell grunn til det ? :)

aarnes
17/01/15, 21:02
Hey, Betalte medlemskapet for 2015, 12 desember 2014 men har ennå ikke fått kalender ellerno, No spesiell grunn til det ? :)

Hei,
den ble sendt 17.12.14 så den burde du ha mottatt for lenge siden.
kan du sende en epost til post@vccn.no med adressen din, så skal jeg sjekke at det er sendt riktig.
Den har heller ikke kommet i retur, så enten bruker posten litt ekstra tid eller så kommer den tilbake til oss.

HansOla
19/01/15, 12:26
Heisann, betalte kontigenten min noe på etterskudd (torsdag forrige uke) og lurte på når jeg får tittelen som betalende medlem 2015, så jeg kommer inn på forumdelen for medlemmer igjen?:)

aarnes
19/01/15, 12:31
Heisann, betalte kontigenten min noe på etterskudd (torsdag forrige uke) og lurte på når jeg får tittelen som betalende medlem 2015, så jeg kommer inn på forumdelen for medlemmer igjen?:)

Hei,
Hvis du betalte med bankoverføring så tar det litt tid før vi får opp betalingene.
Skal se om jeg får gått igjennom dette i kveld. :)

HansOla
19/01/15, 12:36
Hei,
Hvis du betalte med bankoverføring så tar det litt tid før vi får opp betalingene.
Skal se om jeg får gått igjennom dette i kveld. :)
Supert! :-)

aarnes
19/01/15, 20:46
Supert! :-)
Tilgang gitt.

Det skal jeg gjøre, foreløpig ikke dukket opp noe her.
De første platene vi sendte kom i retur idag med "Ikke avhentet".
Skriver det her slik at andre som savner skiltplater får med seg at de må hentes på postkontoret :-)

Raymond Langførr
25/01/15, 16:13
Hei,
den ble sendt 17.12.14 så den burde du ha mottatt for lenge siden.
kan du sende en epost til post@vccn.no med adressen din, så skal jeg sjekke at det er sendt riktig.
Den har heller ikke kommet i retur, så enten bruker posten litt ekstra tid eller så kommer den tilbake til oss.

Ok, men har nå flyttet og byttet adresse. Ska je sende Mail med gamle adressen selvom ? :)

aarnes
25/01/15, 17:01
Ok, men har nå flyttet og byttet adresse. Ska je sende Mail med gamle adressen selvom ? :)

Send en mail med både gammel og ny.
dersom du har meldt adresseendring etter 17.12 så tar det evig lang tid før pakka blir omadressert av posten

Raymond Langførr
25/01/15, 20:25
Send en mail med både gammel og ny.
dersom du har meldt adresseendring etter 17.12 så tar det evig lang tid før pakka blir omadressert av posten

Ok, da ska je gjøre det :)
Meldte i forigje uke, og har allerede begynt å få post her så :P Mene sender e-post nu :)

Knut Tore
02/02/15, 19:10
Hei, eg kjøpte medlemspakke pluss 06.01.15, har ikkje fått titelen "medlem 2015". er noen grunn til det? Har fått medlempakke i posten da :)

aarnes
02/02/15, 19:20
Hei, eg kjøpte medlemspakke pluss 06.01.15, har ikkje fått titelen "medlem 2015". er noen grunn til det? Har fått medlempakke i posten da :)

I orden nå :-) Desverre glipper det innemellom med forumtilgang.

Knut Tore
02/02/15, 19:24
takker :) Skjønner den, er vell mye å holde styr på ;)

Midt_i_skauen
23/02/15, 13:43
hei
fornya medlemskapet mitt den 21 feb.
lurte på når jeg får tilgang til forum for betalende medlemer
og om medlemskort blir sendt ut den 1 mars ?

mvh Thomas L Hansen

aarnes
23/02/15, 13:54
hei
fornya medlemskapet mitt den 21 feb.
lurte på når jeg får tilgang til forum for betalende medlemer
og om medlemskort blir sendt ut den 1 mars ?

mvh Thomas L Hansen

Når vi mottar betaling vil medlemskapet bli oppdatert.
Hvis du betalte i helga får ikke vi frem navn før i morgen.

Midt_i_skauen
23/02/15, 14:44
oki :)

aarnes
30/03/15, 22:29
Alle medlemspakker/klubbshopartikler som er bestilt og betalt tom. idag går med posten i morgen - så det er håp for de fleste at det kommer før påsken starter :)

SirOlsen
04/11/15, 01:51
Når blir det mulig å kjøpe medlemsskap for kommende kalenderår (2016)?
Har så lyst å kjøpe meg medlemsskap, men føler det blir litt mye penger for det lille som er igjen av 2015 (jeg kommer sikkert til å trenge å bruke spenn XC70`en min likevel) :)

Daniel V
04/11/15, 11:54
Pleier vel å åpnes for det i november en gang vanligvis :)

Per Turbo
04/11/15, 16:55
Fra 1 nov er neste år gjeldende



Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no

SirOlsen
04/11/15, 16:58
Fra 1 nov er neste år gjeldende



Per Turbo

Vil det si at dersom vi kjøper et medlemsskap nå, så gjelder det også ut 2016?

Per Turbo
04/11/15, 17:16
Ja

NB! 1 November er siste dag medlemspakker for 2015 sendes ut. Medlemskap som kjøpes etter dette blir håndtert som 2016 og du vil ikke motta medlemspakke før i slutten av Desember. Klubbshop går som normalt.

Tegn nytt, eller forny ditt medlemskap ved å klikke på denne linken:

http://vccn.no/?product=vccn-klubbmedlem-2016



Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no