PDA

Vis full versjon : Uling fra dashbord/vifteannlegg



ClassicTurbo
23/06/10, 02:14
Uler fælt fra dashbord/vifteannlegg når jeg kjører i 80++ og oppover ett stykke. Tidligere når det blåser hardt ute. Noen som har vært borti det samme? dette er andre av fire 240 jeg har hatt det skjer på:confused: Nesten litt sjarmerende:D men slitsomt i lengden å holde seg under 80

tor
23/06/10, 14:51
fikk dette på en 244 en gang etter et det var skifta varmeapparat motor,

husker det var helt grusomt irriterende, mulig dette er noe med spjelda/virene til varmeapparatet

Christian
23/06/10, 14:58
Sånn var en 240 jeg hadde engang og. Klarte aldri å finne utav det.
IRRITERENDE, ja.

ArneR
23/06/10, 16:16
Dere har ikke skjøvet varmepaketet høyt nok innunder torpedoen før dere satt det fast. Det er en pakning rundt åpningen oppe på varmeapparatet som det blåser forbi i visse hastigheter.

Pell av all plastikken rundt "midtkonsollen" så du kommer til sånn noenlunde..

Løsne M6 skruene på hver side under på brakettene, de som er skrudd fast i girkassetunellen, og skyv apparatet godt oppunder torpedoen før du skrur de fast igjen..

ClassicTurbo
24/06/10, 02:24
Hmm, får prøve det. Men den forrige jeg hadde var i allefall ikke byttet varmeapparat på, den jeg har nå vet jeg ikke.

hogst
28/07/10, 06:47
kan bekrefte det ArneR sier. er nok lekkasje ved pakningen mellom torpedo og varmepakke.. har samme lyden i bilen min

ArM
29/07/10, 18:48
Hvis du har frontrute av nyeste typen, kan det være lista fra den som uler.... Jeg hadde det på en 240 tidligere.... Løsningen var å legge litt butyltape i øverkant av frontruten under den svarte gummilisten...Da forsvant hele problemet....