PDA

Vis full versjon : Automatoljekjøler



SivertB
09/11/14, 10:20
Hei!

Har tenkt å dra litt vogn med V70'n så jeg tenkte å montere en oljekjøler/radiator på kassa. Har lest at Volvo ikke leverer dette originalt, så jeg lurte på om noen har noen erfaringer med hvor man kjøper det og eventuellt montering ? :)

Takk på forhånd :)

Rcar
09/11/14, 19:17
Hei SivertB
Du får kjøpt flere originale satser på Volvo som kan brukes.
Skal se om jeg finner de respektive nummere, om da ikke noen andre er meg i forkjøpet her :)
Dog må du ofte være litt påståelig at dem faktisk har det - for salg... speielt om man ikke har delenummer.
Ofte spør de som sitter på delelager rundt om ditt registreringsnummer, og får da naturlig opp at det ikke er levert noen oljekjøler på din bil.
- At det er å få som ekstrautstyr og at evt andre biler av "samme" type har dette originalt er ikke nødvendigvis noe som streifer vedkommende som sitter der å LFTer på tastaturet.
Merk; naturligvis er noen "kundebehandlere" er ofte litt flinkere (evt mye flinkere) og ikke minst er noen mer entusiastiske enn andre.
Mvh Rcar

Per Turbo
10/11/14, 04:21
Satsen som var til 850/V70 bilene er gått ut men det er vel sats til XC90 å få kjøpt om jeg ikke husker feil.

SivertB
10/11/14, 06:06
Hei SivertB
Du får kjøpt flere originale satser på Volvo som kan brukes.
Skal se om jeg finner de respektive nummere, om da ikke noen andre er meg i forkjøpet her :)
Dog må du ofte være litt påståelig at dem faktisk har det - for salg... speielt om man ikke har delenummer.
Ofte spør de som sitter på delelager rundt om ditt registreringsnummer, og får da naturlig opp at det ikke er levert noen oljekjøler på din bil.
- At det er å få som ekstrautstyr og at evt andre biler av "samme" type har dette originalt er ikke nødvendigvis noe som streifer vedkommende som sitter der å LFTer på tastaturet.
Merk; naturligvis er noen "kundebehandlere" er ofte litt flinkere (evt mye flinkere) og ikke minst er noen mer entusiastiske enn andre.
Mvh Rcar

Takk så mye for fyldig svar, da skal jeg være litt påstålig ovenfor dem bak skranken :) Men hvis du hadde funnet delenumrene hadde det vært toppers :)

SivertB
10/11/14, 06:08
Satsen som var til 850/V70 bilene er gått ut men det er vel sats til XC90 å få kjøpt om jeg ikke husker feil.

Takk så mye for svar, så den til xc90 passer greit på V70n uten alt for store modifikasjoner ? :)