PDA

Vis full versjon : 17" originale Polaris Vurderes solgt.



Kodja
22/06/10, 13:48
De jeg skaffa nettopp vurderes solgt pga penge"mangel" når 945n drar unna alt for mye penger på skitproblemene sine!

kom med et bud på pm så kan det Vurderes. må ikke selge, har sparekonto liksom, men er det interesse så for all del :)

Kodja
04/07/10, 20:26
har bud på 5500 bekrefta...

merker litt vibrasjon når jeg kjører så bør sikkert slenge de i ei presse for å få de helt runde :) om de beholdes kommer jeg til å gjøre det i løpet av vintern...

kan ev. byttes i NYE ubrukte 17" Super DTM felger, helst da med dekk på. ev. avtale rundt det kan gjøres om det blir aktuelt... er ikke så interessert i større felger enn 17" på 242n. det blir for svært å kjøre på med liten motor foreløpig :p hehe

Sveinung
14/07/10, 17:01
Hadde vert bra å sett noen bilder av dem. Er de fine kan jeg være med på budrunden.

Kodja
15/07/10, 13:24
absolutt ikke strøkne Polariser nei! :) men spander på en retting for å være sikker på at de blir helt runde så blir de bra bruksfelger ja ;)
sjekka med M-Tech i forrigårs. de skulle ha fra 500kr pr felg for retting. ville nok kosta på det for å få de helt runde, har vært med en del år disse felgene tror jeg. så selv om jeg bruker de hver eneste dag flere mil nå så ville jeg nok kostet på meg det neste gang det skal skiftes dekk på de, noe som må gjøres strax :p hehe

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23018601
noen bilder her.

Kodja
28/07/10, 07:27
har bud på 5600,- lurer på om de kan bli solgt for det pga massiv handel av understellsdeler i forbindelse med eu kontroll :p

Kodja
23/09/10, 11:45
solgt og henta for 5500 i går. kan stenges\slettes :)