PDA

Vis full versjon : Spotting tråden.



lassegm
25/10/14, 23:01
Ser at mange kun skriver ned hva de har sett på veiene. Er det bare meg eller det ganske kjedelig? Hva med å opprette en fast tråd for spotting der bilder er et must?

mrstfu
29/10/14, 08:35
Ser at mange kun skriver ned hva de har sett på veiene. Er det bare meg eller det ganske kjedelig? Hva med å opprette en fast tråd for spotting der bilder er et must?

Jeg synes vi må kunne tillate folk å nevne at de har sett en spesiell bil, så lenge de får med litt detaljer. Om man skal kreve bilder kommer nok tråden til å bli ganske livløs, siden det er relativt sjeldent man har tid eller lov til å få tatt bilde av den. Jeg er helt enig i at det er lite poeng å skrive "så en 240 i Bergen i går", men om man får med detaljer som felger, farge, bokstavkombinasjonen i regnr, hvor, når og i hvilken retning, eventuelle kjennetegn som R-fanger, addon og lignende, blir det morsommere å lese og spekulere i hvem det er/var, og en stor del av tråden i mine øyne handler om å legge merke til og å bli lagt merke til. Alltid morsomt å bli spotta av andre medlemmer.

hgnubel
29/10/14, 08:57
amen, men så er det også opp til hver enkelt (også trådstarter) å ta seg tid til å få tatt bilde og poste det hvis de ønsker å vri mer av tråden i den retningen :)

mrstfu
29/10/14, 09:46
selvfølgelig, bilder gjør alt bedre, men hvis vi kun skal ha innlegg med bilder blir det nok enten veldig livløst, eller veldig mye blurry bilder tatt med fjorårets overkjørte iPhone i fart og med Politiet i speilet.

aarnes
30/10/14, 00:44
Forumet har ikke funksjonalitet som gjør at det låses til å legge opp bilder.
Det blir uansett svært vanskelig å praktistere at _alle_ skal legge ut bilder, isåfall betyr det at de som er moderatorer må slette innlegg som ikke inneholder bilder til stadighet.
Forslaget er bra, men desverre ikke gjennomførtbart pr. dags dato.