PDA

Vis full versjon : Bakre endestykke høyre side, "Fatrails"



Tore
21/06/10, 19:56
Har kjøpt ett sett "Fatrails" brukt fra Sverige, og selvsagt har svensken klart det kunsttykket å sendt med 2 stk bakre endestykker for venstre side, og ingen for høyre side. Noen som vet om delenr 9178648 er å få tak i hos Volvo lenger? Evt hvordan det er å skaffe en slik del brukt?

Aashome
23/06/10, 15:46
Hvis du mener de lokkene som sitter ved pottene, så ja.
Kjøpte begge de lokkene i vinter, og da fikk jeg de ferdig lakkert innen en ukes tid.

Edit: Trur kanskje jeg har et til overs som skal sitte på høyra sida. Det er lakkert i 426 da (sølv) Kan sjekke etterpå hvis det er av int.?

Tore
23/06/10, 18:05
Hvis du mener de lokkene som sitter ved pottene, så ja.
Kjøpte begge de lokkene i vinter, og da fikk jeg de ferdig lakkert innen en ukes tid.


Det er bakre endestykke til "Fat-rails" jeg mente; du vet - sånne ting på taket som man fester skistativene til :) Finnes to typer; simpel og "fat". Jeg skal bytte til "fat" og manglet den bakerste biten, den som ligger helt nede på taket fra der railsen avslutter og bak til bakluka.

Men det har løst seg - det var å få tak i nytt - og kostet bare littegrann så det er i boks :-)

Aashome
23/06/10, 21:12
Det er bakre endestykke til "Fat-rails" jeg mente; du vet - sånne ting på taket som man fester skistativene til :) Finnes to typer; simpel og "fat". Jeg skal bytte til "fat" og manglet den bakerste biten, den som ligger helt nede på taket fra der railsen avslutter og bak til bakluka.

Men det har løst seg - det var å få tak i nytt - og kostet bare littegrann så det er i boks :-)


Åja, mistforstå veldig jeg da :p Undra litt når det stå rails der skjønner du, men når det sto endestykker, tenkte jeg med engang på eksosen. hehe! men bra det ordna seg da :)