Vis full versjon : Bytte til facelift midtkonsoll!
Heihå!
Min midtkonsoll begynner og bli litt slitt, i tillegg har jeg begynt og bli litt lei av bluepower spilleren..
Hva må byttes?
spiller må vell byttes, hva mer? klimapanel?
Om du bare bytter senterkonsollen, stereo, klima, nye lista rundt så vil du få fargeforskjell mot dash og resten da alt opp til -04 er mørkegrått mens fra 04- er det svart. Facelift kom i 05 med lista rundt stereo/klima.
Så skal du få alt faceliftet må også dashbord byttes, ventilasjonsdyser, hendler for spyl og blink etc da det også er svart fra 04-
Vil bytte til facelift original stereo og klima fungere i gammel bil?
Ja med alt det tekniske mener du?
Er jo mange som har oppgradert på dette tidligere så ser ikke helt hvorfor det ikke skulle gå.
Er du sikker Per? Jeg har kun sett en worklog på å sette inn facelift dashbord, men der mener jeg bestemt at det ble frest ut plass til rammen i orginal HU
Jeg har sett biler som har oppgradert bare, hva de har gjort vet jeg ikke. Men teknisk sett skal det jo gå. At ramma inni der må moddes kan være :)
Men de jeg har sett har dem og bytta dashbord og da behøver man ikke frese noe utvendig ihvertfall.
må ikke disse hoved enhetene være produsert tett opptil den orginale for å virke? Det er det jeg har lest både her og på svxc.se mange ganger.
Fresingen jeg snakker om er gjort i ytterkanten på hoved enhet og klimakontroll for å få facelift rammen til å passe
Edit: Aarnes beskriver noe av det her: http://forum.vccn.no/showthread.php?15485-Oppgradere-til-HU-803
i tillegg mener jeg å ha lest at det var endringer i CAN i 04 eller 05 som kan lage kluss. Jeg ville ha søkt litt her og på svxc.se før jeg gikk til innkjøp
Ok, som sagt, bare sett ferdige resultater av de som har byttet alt og ikke bare midtkonsoll eller stereo/klima osv men også dash.
Men jeg er den første til å innrømme om jeg tar feil da jeg ikke vet mer enn at disse har satt inn fullt interiør fra 05- i biler fra 01-
Nei i svarte, og bytte dashboard gidder ikke jeg nei.. :p
Men takk for svar! :)
Det er fysisk umulig å koble på en HU-850 i erstatning for en HU-803. CANBUSen har en høyere frekvens, så spilleren og bilen blir rett og slett å ikke forstå hverandre.
Samme gjelder absolutt alt facelift som mottar og sender noe som helst com via CANBUS.
Det er fysisk umulig å koble på en HU-850 i erstatning for en HU-803. CANBUSen har en høyere frekvens, så spilleren og bilen blir rett og slett å ikke forstå hverandre.
Samme gjelder absolutt alt facelift som mottar og sender noe som helst com via CANBUS.
Derfor har enkelte frest spor i hu og klimakontroll slik at facelift rammen passer på det orginale
Sent fra min Nexus 7 via Tapatalk
Jepp! Men du har fortsatt grå invetardeler. Eneste måten å bli kvitt det er å hente frontene fra 2004-2005 pre-facelift med svart å sette over, om de er like.
Må ikke men du får jo fargeforskjell før og etter facelift
om man vill ha den Orginale (SØPPEL) spillern så man man hente fronten ifra 04mod
kjøper en annen radio som tilhører dette århundret.
*gjeeesp*
Du får forresten skryt for mobilholdaren du har montert, vakkert. Ser ut så den tilhøyre det forrige århundret...
Skal du selge den Bluepower spilleren? :P
Nja, vurderer det.. kompis er også intrissert :)
Jeg vet rett og slett ikke helt, da den kler bilen veldig godt :p
En pris har du sikkert på den? :) Skal oppgradere bilen med motor og karosseri i vinter og den spilleren hadde gjort interiør bedre også :)
Sender deg PM i stedet.
Nydelig, jeg venter :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.