PDA

Vis full versjon : Ett par Bilstereo spørsmål 08 V70



Petter M
24/09/14, 21:28
Er det muligheter for å hive ut den originale cd spilleren, å erstattet den med en ny 1 din spiller?

Hvilken størrelse er det på org høytalerene i dørene, eventuelt, hvor store kan eg hive inni dørene?

Mye stress å koble opp en forsterker på org spiller?

aarnes
25/09/14, 21:31
Er det muligheter for å hive ut den originale cd spilleren, å erstattet den med en ny 1 din spiller?

Hvilken størrelse er det på org høytalerene i dørene, eventuelt, hvor store kan eg hive inni dørene?

Mye stress å koble opp en forsterker på org spiller?

Hvis du snakker om 08 som i den nye varianten, så taler vel dette bildet for seg når det gjelder det første spørsmålet ditt: (de to andre kan jeg ikke svare på nå)

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/09/926.jpg

Morgis
26/09/14, 13:00
Kan ikke byttes ut. Er du heldig å finner en delebil i sverige med premium anlegg, så spiller de imponerende bra. 10høyttalere tot 650watt pluss eventuell aktiv subwoofer.
Tidskompensert lydbilde etc etc

SagaPer
26/09/14, 15:13
Kan ikke byttes ut. Er du heldig å finner en delebil i sverige med premium anlegg, så spiller de imponerende bra. 10høyttalere tot 650watt pluss eventuell aktiv subwoofer.
Tidskompensert lydbilde etc etc

Føler meg heldig som har Premium Audio med sub. Full pakke. Herlig mye lyd.

Petter M
26/09/14, 20:48
Kan ikke byttes ut. Er du heldig å finner en delebil i sverige med premium anlegg, så spiller de imponerende bra. 10høyttalere tot 650watt pluss eventuell aktiv subwoofer.
Tidskompensert lydbilde etc etc

Om eg hadde funnet det, så kunne eg bare flyttet alt over, og alt hadde funket? Er det forsterker seperat, eller i spilleren på premium?

Morgis
26/09/14, 23:30
Må garantert ha software programmering for det hvertfall.
Om du ikke har subwoofer, så ligger neppe kabelen bak til den klar, desverre..
Om høyttalerkablene til de ekstra par-settene ligger der, vet jeg ikke. :)
Forsterkeren ligger kanskje plassert under passasjersetet. men er \usikker :)

SagaPer
27/09/14, 11:58
Forsterker ligger under passasjersetet foran. Det er ulike kabelmatter i bilen for de ulike versjonene av lydanlegg. Subwoofer er koplet til forsterker med fiberkabel. Sub kan ikke ettermonteres da det ikke finnes kabelmatte i ettermarkedet samt at det heller ikke finnes software for ettermontering.