PDA

Vis full versjon : volvo 850 t5r går dårlig og soter.



jonzovik
22/09/14, 21:22
Hei, har en t5r så ikkje går som den skal. Når jeg starter den så ruser den seg opp te ca 2000 rpm så går den ner til rett under 1000. Da er eksosen voldsomt svart og soter mye. når jeg kjører så er det nesten som om den får for lite bensin, har mistet noe power. har prøvd og lese ut feilkoder men det mangler noen sokler på "A".
Har hatt endel problemer med den tidligere, så er byttet turbo, fordeler, pluggledninger, plugger, lmm, lambda, og sjekka register.
Jeg føler nesten det er lmm som ikkje virker, prøvd å ta ut kontakten til lmm når den går å er litt respons men veldig lite i forhold til hva jeg trudde det skulle være.
har tenkt litt på lamda og i og med at den har vell endel med bensinblandingen og gjøre. har sjekka bensintrykket og det er bra tror eg.

feilkoder:

A7:122 og 231
A2: 114, 124, 121
A3: 444,443,444

har aldri slettet feilkoder så kan hende noen henger igjen fra forje problem( bensinslange så hoppet av i bensintanken, fra bensinpumpa)
håper på gode svar, mange smarte hoder der ute har jeg sett, lett endel på forumet men føler ikke jeg finner noen som har beskrevet samme problem som meg.
på forhond takk
:)