PDA

Vis full versjon : www.billige-senkesett.no



TurboNoob
17/09/14, 22:20
Er det noen som har handlet med disse før?

ojaa96
16/04/16, 17:39
Fikk du noen gang svar på dette? Sitter selv å ser på Coilovers til 850'n min. Fant Ta-Technix coilovers hos dem til en helt annen pris enn hva jeg har funnet andre steder.

Daniel V
16/04/16, 17:44
Jeg har handlet fra dem. Tok mitt tid før det kom, men var ikke noe å utsette på dem.

TA-Technix Coilovers derimot. Hadde det tre år på 850en min jeg hadde som showbil. Aldri igjen.

ojaa96
16/04/16, 17:49
Jeg har handlet fra dem. Tok mitt tid før det kom, men var ikke noe å utsette på dem.

TA-Technix Coilovers derimot. Hadde det tre år på 850en min jeg hadde som showbil. Aldri igjen.

Hva gjør at du ikke vil ha TA-Technix igjen? Dårlig kvalitet/komfort?

Daniel V
16/04/16, 22:42
Hva gjør at du ikke vil ha TA-Technix igjen? Dårlig kvalitet/komfort?

Kjøreegenskapene. Bilen blir omtrent uten demping foran, mens den forblir myk i rumpa. Kommer du i en sving, og det er en dump i veien, så spretter den nesten av veien. Mens bak så føles den fortsatt båtaktig.

Det var såpass ille at jeg måtte sende mail til TÜV for å høre om papirene var falske, fordi jeg ikke kunne skjønne hvordan noe sånt var godkjent.

Eneste TA scorer på for mitt vedkommende er utseende. Bilen får fin utstillingshøyde, men bortsett fra det har jeg ikke så mye pent å si om det. Hadde to skumle opplevelser på litt smådårlig landevei på vei til treff en gang, og da bestemte jeg meg for å bytte det ut. Endte med at jeg solgte hele bilen i stedet, selv om den var godkjent med dem montert.

På motorvei er det veldig ålreit, helt til du kommer på broskjøter.. :p