PDA

Vis full versjon : Oversettelse av forumet



aarnes
15/09/14, 14:43
Folkens,

Jeg forsøker å oversette mer av forumet til norsk, det er en evig stor jobb, så det kommer til å ta tid.

Men jeg trenger litt hjelp av dere som er her:

Hvis dere kommer over en frase på norsk som er helt på bærtur, post det her..
Dette fordi det oversettes i adminpanel, og det er ikke alltid man klarer å bruke korrekt formulering bare ved å se tre ord.


PS. jeg trenger IKKE tips om hva som IKKE er oversatt :-P det ser jeg veldig godt selv :D

mrstfu
18/09/14, 10:45
Vil det fremdeles være mulighet til å velge English (US) i dropdownmenyen helt nederst på sida? Har lagt merke til en del endringer i det siste, og jeg foretrekker i det store og hele å lese internett på engelsk.

aarnes
18/09/14, 11:10
Har ikke fjernet den så det tror jeg

ovlov86
18/09/14, 13:06
Jeg har min setting på engelsk, men alikevel står ting på norsk... :/

aarnes
18/09/14, 13:15
Jeg har min setting på engelsk, men alikevel står ting på norsk... :/

Vel, innholdet er på norsk, når jeg setter den på engelsk blir alt på engelsk hos meg, med unntak av det som folk poster såklart

mrstfu
18/09/14, 13:33
Min står på engelsk den og, men under innlegg står det "si takk for denne posten", over det står det "antall takk - 0 thanks", og når jeg får en thanks-notification, står det "new antall takk alerts"... litt gatemix? Resten virker riktig.

aarnes
18/09/14, 13:43
Min står på engelsk den og, men under innlegg står det "si takk for denne posten", over det står det "antall takk - 0 thanks", og når jeg får en thanks-notification, står det "new antall takk alerts"... litt gatemix? Resten virker riktig.

Det stemmer nok, det er et eget plugin i forumet som ikke var så enkelt å oversette

mrstfu
18/09/14, 14:34
Personlig bryr jeg meg lite. Mer for din del enn for min.

knetrom
18/09/14, 17:00
Når vi snakker om "takk" står det akkurat nå "Antall takk - 0 Takk", får en svindelmailfølelse av det. Der bør enten et takk fjernes, eller så må takk nr 2 få seg liten t.

aarnes
18/09/14, 22:40
Når vi snakker om "takk" står det akkurat nå "Antall takk - 0 Takk", får en svindelmailfølelse av det. Der bør enten et takk fjernes, eller så må takk nr 2 få seg liten t.

Takk for headsup - skal ordne det :-)