PDA

Vis full versjon : Kjølvæskelækasje ved tomgang

Agrostar
20/06/10, 17:30
Hadde bilen på pkk og ga grei beskjed om at hvis dei skulle la den stå meir enn nokon minutt på tomgang, måtte dei slå på elvifta, ellers ville den koke. Kom igjen 2 timar seinare og da stod bilen utafor med ein vasspøl under seg. Keik i alle retningar, men greidde ikkje å finne ut kor det hadde komme ifra, kunne sjå ut som at det kom ifra radiatoren langt nede på midten for bunnplata var blaut på midten. Var noko blautt på innerskjermen på ekspansjonstanksida, men ikkje noko voldsomt.

Men, dei hadde fyllt på kjølvæske igjen og tett var det når eg kom. Etter ein Gøteborgtur på 160mil var det fortsatt like tørt der framme. Eg mistenker at dei har latt den koke, men dei nekta for det, som alle verkstadar gjer. Men fortsatt skjønnar eg ikkje kor vatnet har komme ifra eller kvifor det skulle skje.

gaupe
21/06/10, 17:12
Kan vere luft som kom, då kan det fosse ganske voldsomt.

Agrostar
21/06/10, 21:33
Kom kor?

gaupe
21/06/10, 22:24
Kom kor?

kan ha vore ei luftboble som har ligge og lurt ei stund, så løyser det ut koking, er jo under litt trykk dette, har opplevd det nokre gongar.

Agrostar
22/06/10, 05:41
Hmm, da har den lege å lurt i nesten eit år isofall. Har til og med køyrd til fjells med pila nesten på det raue utan at det har skjedd noko.