PDA

Vis full versjon : Ny spiller V70, 2Din?



Joakim-G_R
07/09/14, 22:18
Lyst på 2din spiller med skjerm, er det noen å anbefale? Ønsker minimum:
DAB+
Bluetooth
USB

Har sett såvidt på Parrot, er det bra? Finnes det andre alternativer, kanskje noen rimeligere?

Hvor store høyttalere er det i V70? 2000mod P80. Flat lyd nå, kan man si. :)

konso
08/09/14, 06:23
Jeg har denne http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=15333&katid=5&id= og er godt fornøyd

Svirre
08/10/14, 19:55
Jeg har Kenwood og er rimelig fornøyd med det. Og hører flere si at Pioneer er et bra merke, men jeg tror at de største forskjellene ligger i menyen. Kenwood er noe tungvindt å bruke, men når du får kommet inn i systemet så er det utallige justeringsmuligheter.

I dørene sitter det 6,5" og i dashbordet og D-stolpene sitter det 2"? diskanter.

EDIT: Jeg tror du bør oppgradere spiller før du går løs på høytalerne :) Jeg har meget god lyd i Kari med orginalhøytalere, selv med det nest beste lydanlegget som ble levert med. og mtp at det er 16år gammelt.

Joakim-G_R
08/10/14, 23:36
Klemte inn en Pioneer jeg hadde liggende frem til jeg får Android-spillern, og da våknet høyttalerne ja :)

Eneste nå er at det rister i dørtrekkene... [emoji23]

Svirre
08/10/14, 23:38
Hehe. Er vel det dem kalte for bass den tid :p

Er oftest forsterkeren det står på, og ikke elementene.

Jimmen
09/10/14, 20:19
6.5" Focal har jeg i dørene forran, passer perfekt. Focal 165A.

Bluepower.se har jo spillere, har en maken selv og den ser jo dritbra ut, men min gamle pioneer hadde nok hakket bedre lydkvalitet selvklart.

mrstfu
09/10/14, 21:10
Klemte inn en Pioneer jeg hadde liggende frem til jeg får Android-spillern, og da våknet høyttalerne ja :)

Eneste nå er at det rister i dørtrekkene... [emoji23]

JEG HAR DØRTREKK TIL DEG! Remembah?