PDA

Vis full versjon : C-grill..?



Korsvik
03/09/14, 16:53
Kjøpt meg en V70 1998, selvom 760 er favoritten.

Denne har tidligere eier gjort noen småting med, men altså denne grillen - hva betyr den C'en nederst til høyre? Jeg har sett på utallige Volvo-griller i trafikken og kjøpesentere de siste par ukene, men ingen ser ut til å ha maken..?

hgnubel
03/09/14, 16:57
Tror nesten du må ta et bilde :)

Det høres ut som en hjemmelaget vri på R-merkene.. kanskje tidligere eier het Christian eller lignende?

Korsvik
03/09/14, 17:06
Hehe, det er integrert i grillen, det som er litt snodig... Tenkte ikke over det før første gang jeg polerte bilen, siden har jeg spanet efter andre slike ;)

La ut et foto her:


http://matirettetid.com/bladene/volvo.html

hgnubel
03/09/14, 17:14
Jeg tror det er hjemmelaget, men det kan jo se bra ut likevel. Har du vippet opp panseret og sett på den innenfra? Gjerne med litt sterkt lys..

Korsvik
03/09/14, 17:30
Det gjorde jeg, og du kan nok ha rett, hgnubel! Den er ikke mulig å ta bort, men det er nok ikke så sammensmeltet med resten av grillen som jeg trodde.

Hvorfor i all verden..?

Den er forresten tysk-importert for lenge siden, så han første kan jo ha gjort noe rart? :cool:

Takker for svar :D


Når jeg nå først skriver om denne bilen; vet noen hvorfor frontlyktene er så mørke..? ALT for moderne greier for meg dette, men disse må da være eftermontert? (La ut et billede til.)

hgnubel
03/09/14, 18:31
De er ettermontert ja, hvis du ser på scstyling.no så tror jeg du finner dem både i mørk og lys utførelse.

Morgis
03/09/14, 19:13
ser da ut som en bokstav fra torshov

Robert H.
05/09/14, 09:54
Jeg lurte på den varianten på min C70 :) men med original C fra Volvo.