PDA

Vis full versjon : HASTER........Tanklokk låst.



tigergutt89
28/08/14, 18:48
V70 07mod. Tanklokket har låst seg. Har prøvd å låse opp og igjen og dunke rundt ved lokket uten hell.

Finnes det en nødløsning for å få den opp? Uten å skade.

Alfs80
28/08/14, 19:02
Kommer du iikke til baki bilen vekk med deksel og da ko mer du til tenker jeg

850GLTsilver
28/08/14, 19:04
Er det ikke en slik metalløkke der bak mot baklykta (ut i siden bak trekket) som du napper i?

Ola Hagen
28/08/14, 20:47
Hvis det er den låsen til tanklokket som har hengt seg, volvo byttet i allefall fler av dom. Så kan du løsne ei 10 eller 13mm skrue inni hølet der rolloen i bagasjen er festet i nærmest baksetet. Så kan du nappe av trekket. Men er usikker på hvilken vei skruene sitt.. Men pleier å være ulyd på desse før de byner å kvelde.

Sotengel
28/08/14, 23:30
Disse har rykki på begge mine biler.. Selvsagt på de værst tenkelige tidspunkt. Var Ingen ulyd i mine låser, de bare takket for seg.Røska opp bensin lokket slik at øyet som låser selve lokket sprakk,så jeg har 2 tank lokk som ikke kan låses [emoji53] gidder ikke å gjøre noe med det heller da jeg ikke kan huske at jeg faktisk har låst på fyllinga på noen av de andre bilene mine gjennom tidene

Sendt fra min Nexus 5

tigergutt89
29/08/14, 10:31
Fruen fikk opp lokket te slutt i går:) motorlåsen er nok på vei te å ta kvelden. Snakka med jordkjend idag å det er en splint ol. Som man kan skyve på ifra innsia for å åpne lokket :)

Ny pris på motorlås er neste 1400,- steike dyrt :P

Sotengel
29/08/14, 11:27
Sjekk pris på RockAuto.com

Sendt fra min Nexus 5

C.Erstad
29/08/14, 12:26
Er nødåpning på innsiden ja. Her kunne du ringt Volvo så de kunne forklart deg hvordan den virker.
Trenger ikke å skru vekk noe deksler og styre på.
Eneste du tar vekk er luka hvor førstehjelpkittet ligger. Så kommer du til via der.
Men bra det løste seg.