Vis full versjon : Spørsmål ang. chip til '98 940
En kompis av meg har kjøpt seg en '98mod 940 med FK motor. Denne har fått montert chip, men i følge selger så var det bare bensin-chip. Finnes det 2 chipper til denne? Tenker da på til bensin og tenning. Bilen er ellers orginal, og turbo har fått montert BSR kit så den lader 0,8bar på no time.
De som lager viking chippene skriver at ''original tenning beholdes da denne har vist seg å fungere best opp mot 300 hk''
Men er vel bare ''300hk'' chippene som kommer til beggehjernen.
Skjønner. Så med et blanda forbruk på 1,4 med åpent filter er ikke så ille med bensinchip?
Hørtes litt høyt ut.. Min brukte ikke så mye, jeg kjørte med viking ecomax. Kanskje BSR ikke er noe til chip.
Spørs åssen han kjører... hørtes mye ut ved "normal" bruk, men sikkert mulig å få til om man er aktiv med høyrebeinet
Tror det er høyrebeinet som avgjør. Jeg kjørte bilen hans 24 mil en dag (når jeg sku hente Berit forresten :p ), så syns jeg ikke bilen brukte så mye. Hadde ikke rørt seg kvart tank engang, og jeg er ram til å holde jevn fart. Men da skal jeg videreformidle nevnte ting her til han :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.