PDA

Vis full versjon : bakaksling's pute gummi foring?



mooneyes
16/08/14, 19:47
hey


her om dagen så sendte jeg 240'n til BT for godkjenning av senkesett.
dette gikk nesten men SELFØLGELIG var det noen påpek fra dem!
Blant annet bærekuler håndbrekk etc spesielt lysbryteren min var han hissig på,man får ikke skrudd av lysene helt av,dette er en volvo 240 93 modell,vet ikke om det er normalt at dem ikke skal skrus helt av ell noe slikt,men det som jeg egentlig skal fram til er da disse putene eller hva disse gummi klossa heter??

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/08/1351.jpg

disse 2 her vil jeg få taki,noen som vet hva di koster eller hvor man kan få kjøpt disse 2 hen?
kan jeg fks få taki andre typer å tilpasse dem eller MÅ det være di orginale?

vil helst ha di orginale men koster di gull å grønne skoger så vil jeg heller tilpasse andre om det blir billigere.

takker på forhånd:)

volvo245gl
16/08/14, 20:24
Er det hovedlysene du mener?
Isåfall virker de som følger på 90 til 93: "av"trinn lengst til venstre=park og nærlys , rett opp=parklys, høyre=park og nærlys.
Gummiklossene heter: Buffer, har delenr 683423 (runde) og 1206265 (firkantet)
kjøpte orginal sist jeg kjøpte kostet rundt en 2-300 stk

mooneyes
16/08/14, 20:31
Er det hovedlysene du mener?
Isåfall virker de som følger på 90 til 93: "av"trinn lengst til venstre=park og nærlys , rett opp=parklys, høyre=park og nærlys.
Gummiklossene heter: Buffer, har delenr 683423 (runde) og 1206265 (firkantet)
kjøpte orginal sist jeg kjøpte kostet rundt en 2-300 stk

ja det er hovedlysene,det som er at nærlyset står på hele tiden,den blir bitte litt svakere på park(rett opp) eller konstant på,har sjekka bryteren å den ser ut til å være bra :) mulig et rele eller bryteren som spiller meg ett puss,hvor kjøpte du di hen? på nette eller hos en forhandler?

tusen takk for svar :)

volvo245gl
17/08/14, 07:27
ja det er hovedlysene,det som er at nærlyset står på hele tiden,den blir bitte litt svakere på park(rett opp) eller konstant på,har sjekka bryteren å den ser ut til å være bra :) mulig et rele eller bryteren som spiller meg ett puss,hvor kjøpte du di hen? på nette eller hos en forhandler?

tusen takk for svar :)

Er vel releet som er den mulige synderen da.
Kjøpte bufferene hos Volvo forhandleren ja.

mooneyes
17/08/14, 12:38
Er vel releet som er den mulige synderen da.
Kjøpte bufferene hos Volvo forhandleren ja.

okay,takker å bokker ;)