PDA

Vis full versjon : Problem med dyser og hjerne



Olasynst
14/08/14, 00:18
Hei, har akkuratt satt i FK motor i 740n, og for å slippe formotstand fikk jeg tak i høyohmsdyser fra saab 9000 turbo.
Problemet er at den starter ikke med disse og heller ikke chippa -946 hjerne, men den starter og går fint med originale F-dyser og F-hjerne
Har prøvd alt av kombinasjoner med dyser og hjerner, -946 hjerne og F dyser/F hjerne og saab dyser osv, men den starter bare med F dyser og F hjerne
Virker som om den får alt for mye bensin med de andre kombinasjonene, for når jeg startet den opp igjen med F dyser og hjerne så røyk det veldig svart av den

Noen som kan hjelpe meg med dette? Skulle helst hatt chip og litt større dyser enn F...

Er det noe galt med både hjerne og dysene? Eller er det noe jeg gjør feil når jeg skifter til hjerne/dyser som kan få det til slik?

kvkleppe
14/08/14, 06:35
Er nok 946 hjernen som ikke fungerer som den skal. Prøv med en annen turbo hjerne

Olasynst
14/08/14, 22:15
Kan det stemme at 946 hjerne er til FD motor?
Men det jeg synes er litt rart da er at den heller ikke starter med f hjerne og saab dysene...

Har konkludert med at den får alt for mye bensin med f dyser og f hjerne, den fjusker på høyt turtall og pluggene var helt nedsotet

stian2k
29/08/14, 06:37
Du har full innboks..