PDA

Vis full versjon : t5 i 745?



Robintic
19/06/10, 14:52
er det noen så har prøvd på noe sånt? er ikke helt fritt for at det kommer en 5'er i volvon i sommer:P

men trenger selfølgelig hjelp fra alle kanter! noen så har link,bilder eller en god forklaring på hva jeg gir meg ut på? tror det kan bli ganske rått når/hvis det blir noe av :)

mvh. Robin

TeamBørnOut
19/06/10, 14:54
er flere tråder om 5ere i 7/9serier her. hva man trenger etc

volvoRsport
19/06/10, 14:55
Søk litt rundt på forumet, er flere tråder angående dette.
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=5493

Robintic
19/06/10, 15:11
da blir det å sette seg ned å finne deler! motor er så å si i boks men mått bare sjekke litt før jeg fant ut at det blir! må vel å kjøpe en annen bil så jeg kan bruke i mellomtiden!

TeamBørnOut
19/06/10, 15:20
Trenger ikke det. hvis du gjør alt klart så klarer du bytte dette lett i løpet av en helg. er jo mange som bytter til 6ere i løpet av en helg. 5ern er samma greia bare litt kortere :)
Men lurt å skaffe alt av deler du kan tenke på først. les litt i trådene. skriv ned alt som du tror du klarer å huske på :D les tips folk kommer med. da sparer du fort mange timer. noen totalt uerfarne skru kammerater av meg klarte å bytte fra et motor til en FT + lh2.4 på en helg. å det hadde jeg aldri trodd hvis jeg ikke så det selv :P men de hadde skrevet ned tips å triks :)