PDA

Vis full versjon : Ettersnakk: VCCN tur til Volvofabrikken 18 juni 2010



Per Turbo
18/06/10, 23:03
Her kan dere komme med innspill og kommentarer etter turen til Volvofabrikken på Torslanda :)

Øvrige bilder kan postes i denne tråden her: http://forum.vccn.no/showthread.php?p=91649#post91649

Lightyear
19/06/10, 20:52
Veldig bra tur. Morsomt å møte andre fra klubben :)

A

delodur
19/06/10, 20:56
Jepp, enig med Light!
Kjempegøy tur hvor det meste var vellykket, ihvertfall fra VCCN sin side.
Absolutt alle vi møtte var kjempetrivelige folk med riktig innstilling og humør.

Tusen takk til dere alle for en kjempetur!!! :D

Nilsebu
19/06/10, 21:55
Enig med alle. Var kjekt å få møte andre på forumet (koselige folk) å volvomusset + bilene vi kjørte var utrolig ! Håper vi kan få noe lignenes til igjen :D

Morgis
19/06/10, 22:34
Kjempeflott tur. Storkoset oss, og hvertfall på testbanen med V8eren foran seg. Da dro glisebåndet fort ved pådrag :D
Nå vil jeg ha bilder av dere. Jeg tok nesten ingen med mobilen. La merke til noen speilreflekskameraer blandt medlemmene så :D

Johannes
19/06/10, 22:56
Jeg vil også gjerne se bilder! :)
Gikk ikke å få fri fra jobben,så derfor ble det dessverre ikke noen mulighet for å være med denne gang:mad:
Håper at det kan bli muligheter for tur senere en gang,:p

Svirre
20/06/10, 03:52
Dette var konge! :D

Syns det var bra oppmøte blandt folk, og ikke minst årleit med nye fjes!

(En hel haug med bilder kommer) :D Ska bare sova på det :p

Volvo360tic
20/06/10, 03:56
hadde sikkert vert tøft me en slik tur jah:D heeh

Svirre
20/06/10, 12:23
Da har jeg fått meg en god natt med søvn, og nå har jeg lagt ut alle bildene jeg tok på turen på min facebook. Link under:

Facebook Album (http://www.facebook.com/album.php?aid=221897&id=785272789&l=8c360442e9)

Si i fra hvis dere ikke kommer inn, tror ikke innstillingene er helt på min side i dag :p

Marhau
20/06/10, 12:32
takker for en konge tur, ble litt nedtur på lørdag når vi skulle hjem og bilen min begynte å gå på 4 sylindere :(

Svirre
20/06/10, 12:33
takker for en konge tur, ble litt nedtur på lørdag når vi skulle hjem og bilen min begynte å gå på 4 sylindere :(

Kan jeg tru. Du kan trøste deg med at det ikke skjedde på fredag ;)

junior75
20/06/10, 13:52
takk for en kjempe tur alle sammen dette må gjøres igjen.....

The Sven
20/06/10, 14:03
Tusen takk for en kongetur til alle sammen! Spesielt til Per da, som har gjort dette mulig, utrolig bra innsats !! :)

locked
20/06/10, 21:42
Då var vi endelig heime vi som tok den fullt ut :)

Det har vore ei meget bra helg! Veldig kjekt og treffe nye folk og håpa vi kan holde kontakten og møtas oftare. Treng ikkje nødvendigvis å dra heilt til Göteborg neste gang ;)

Takk til Per og alle andre som har medvirka til denna flotte turen!

THolandsli
20/06/10, 23:12
Turen har vært helt knall!

Var innom Roarrrr ikveld med gaven fra alle som var med på turen. Han ble kjempeglad og lovte å oppdatere oss med Volvo fra Brasil iløpet av sommeren. :)

Her er Roar foran sitt midlertidige hjem.
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/06/1740.jpg

Innpakking på parkeringsplassen utenfor Torslanda Torg.
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/06/1742.jpg

Photosession av den offesielle "VCCN trailern". Produsert kun i 1 ekemplar. :P
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/06/1743.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2010/06/1744.jpg

roarrr
21/06/10, 07:03
Har aldri i hele mitt liv blitt så rørt over en oppmerksomhet som dette !!
Snakk om å bli tatt på senga....

Det er ganske enkelt utrolig at alle dere i VCCN er så omtenksomme, og gir meg en gest som dette.
Det viser bare at verden er mye bedre enn en skulle tro visse ganger, og jeg må bøye meg i støvet og si tusen hjertelig takk til alle dere som var involvert i dette.
Det blir tur ned til Brasil imorgen tidlig, og hjertet er fylt med gode følelser for dere i klubben, og jeg skal fortsette å styrke Volvo som merke, og promotere VCCN som klubb.

Etter å ha hatt hundrevis av Volvoer siden midten av -70 tallet, så er dette noe av det største jeg har opplevd, og må atter en gang si tusen hjertelig takk til Tholandsli, Per Turbo og alle dere andre som var med på dette, dere er noen kjernekarer(damer) alle sammen !!
Folk som dere gjør hverdagen til en fest.

Roar

Agrostar
21/06/10, 09:37
Var 2 bilar eg var litt nysgjerrige på, svarte 245' og balja med SR81000, kven er det her inne?

Per Turbo
21/06/10, 09:44
Svarte 245'en tilhører Stein Grøterud, som styrer Norsk VolvoKlubb Buskerud. Vet ikke hva hans nick er her inne..

gaupe
21/06/10, 09:47
Svarte 245'en tilhører Stein Grøterud, som styrer Norsk VolvoKlubb Buskerud. Vet ikke hva hans nick er her inne..

volvo162, http://forum.vccn.no/member.php?u=1339

SR81000 er The Sven sin.

Mr. Crepsley
21/06/10, 15:24
Har aldri i hele mitt liv blitt så rørt over en oppmerksomhet som dette !!
Snakk om å bli tatt på senga....

Det er ganske enkelt utrolig at alle dere i VCCN er så omtenksomme, og gir meg en gest som dette.
Det viser bare at verden er mye bedre enn en skulle tro visse ganger, og jeg må bøye meg i støvet og si tusen hjertelig takk til alle dere som var involvert i dette.
Det blir tur ned til Brasil imorgen tidlig, og hjertet er fylt med gode følelser for dere i klubben, og jeg skal fortsette å styrke Volvo som merke, og promotere VCCN som klubb.

Etter å ha hatt hundrevis av Volvoer siden midten av -70 tallet, så er dette noe av det største jeg har opplevd, og må atter en gang si tusen hjertelig takk til Tholandsli, Per Turbo og alle dere andre som var med på dette, dere er noen kjernekarer(damer) alle sammen !!
Folk som dere gjør hverdagen til en fest.

Roar

Det er viktig å ta vare på medlemmene i klubben. Dette som vil gjøre VCCN til den beste bil relaterte klubben i Norge :)

The Sven
21/06/10, 21:52
Var 2 bilar eg var litt nysgjerrige på, svarte 245' og balja med SR81000, kven er det her inne?

Balje?: :confused:

locked
21/06/10, 21:59
Har aldri i hele mitt liv blitt så rørt over en oppmerksomhet som dette !!
Snakk om å bli tatt på senga....

Det er ganske enkelt utrolig at alle dere i VCCN er så omtenksomme, og gir meg en gest som dette.
Det viser bare at verden er mye bedre enn en skulle tro visse ganger, og jeg må bøye meg i støvet og si tusen hjertelig takk til alle dere som var involvert i dette.
Det blir tur ned til Brasil imorgen tidlig, og hjertet er fylt med gode følelser for dere i klubben, og jeg skal fortsette å styrke Volvo som merke, og promotere VCCN som klubb.

Etter å ha hatt hundrevis av Volvoer siden midten av -70 tallet, så er dette noe av det største jeg har opplevd, og må atter en gang si tusen hjertelig takk til Tholandsli, Per Turbo og alle dere andre som var med på dette, dere er noen kjernekarer(damer) alle sammen !!
Folk som dere gjør hverdagen til en fest.

Roar
Vi ønsker deg alle lykke til videre! :)

The Sven
21/06/10, 22:02
Vi ønsker deg alle lykke til videre! :)

Herfra også :) Ble glad da jeg fikk sms fra Torgeir der han skrev at du ble glad for gaven :) Vi la sjela vår i påklistring av emblem ;)

EDIT: og ikke minst de driftige damene våre som pakka inn!

Agrostar
22/06/10, 16:24
Balje?: :confused:

Misforstå meg rett! Som Vinskvetten syng :D Seier balje om så mykje rart eg, ta det positivt. Men faen, trudde du var 30-40 år eg :eek: Namnet ditt, bilane, måten du skriv på å alt virkar så voksent og roleg :o

THolandsli
22/06/10, 22:26
Har lagt ut "reisebrev" her:
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=6747

Håper flere kan gjøre det sammen. :)

sekse
22/06/10, 22:47
Har lagt ut "reisebrev" her:
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=6747

Håper flere kan gjøre det sammen. :)

Ser ut som en kjempeflott tur! :)

Flere med meg som nok synes det er litt kjedelig at man ikke tok seg tid til å bli med...

Neste blir kanskje å arrangere fellestur til Valläkra? eller evt VROM-treffet som er utenfor volvomuseet?

The Sven
22/06/10, 23:03
Misforstå meg rett! Som Vinskvetten syng :D Seier balje om så mykje rart eg, ta det positivt. Men faen, trudde du var 30-40 år eg :eek: Namnet ditt, bilane, måten du skriv på å alt virkar så voksent og roleg :o

Hehe ingen fare, eg tog an;) Ja begynner nok å bli eldre enn de fleste trur, her om dagen kom jeg ikke inn på et utested med 20-års grense fordi jeg ikke hadde med legitimasjon:o

Agrostar
23/06/10, 05:43
Hehe ingen fare, eg tog an;) Ja begynner nok å bli eldre enn de fleste trur, her om dagen kom jeg ikke inn på et utested med 20-års grense fordi jeg ikke hadde med legitimasjon:o

Hahah, dei få gongane eg har handla øl eller tobakk har eg aldri måtte synt noko. Så tykjer du skal ta det positivt eg!

gaupe
23/06/10, 13:39
Hehe ingen fare, eg tog an;) Ja begynner nok å bli eldre enn de fleste trur, her om dagen kom jeg ikke inn på et utested med 20-års grense fordi jeg ikke hadde med legitimasjon:o

Du kunne ikkje få sitte i lomma til nokon då?

Lillevik
28/06/10, 20:50
Joja! Skal jeg snakke for meg og samboeren så vil vi si oss meget fornøyd! Råflott hvor VCCN-folket er imøtekommende osv.

Vi er kjmepefornøyd, og til de som vet at vi kjørte mot Asker og tok noen dager der, så kjørte vi tilbake mot Göteborg, hoho! :-) Siden tok vi turen nordover i Sverige mot Östersund, og siden hjem.

Skal jeg legge ut bilder?

locked
28/06/10, 21:10
ja legg ut bilder! :) alltid fint med bilder. eg har og ein del bilde frå turen men er på reise så får sjå når eg får ordna litt :)

Nilsebu
29/06/10, 16:41
Joja! Skal jeg snakke for meg og samboeren så vil vi si oss meget fornøyd! Råflott hvor VCCN-folket er imøtekommende osv.

Vi er kjmepefornøyd, og til de som vet at vi kjørte mot Asker og tok noen dager der, så kjørte vi tilbake mot Göteborg, hoho! :-) Siden tok vi turen nordover i Sverige mot Östersund, og siden hjem.

Skal jeg legge ut bilder?

Bare til å legge ut bilder Lillevik ! :D