PDA

Vis full versjon : KAW senkesett, bedre enn Lesjøfors?



Roye
22/07/14, 10:39
Noen som har prøvd KAW? Hvordan er de i forhold til Lesjøfors?

turb00le
22/07/14, 10:39
Blir vel hipp som happ.
Skal angivelig senke mere enn lesjöfors men det er marginalt.

Roye
22/07/14, 10:42
Ble delvis frarådet Lesjøfors på en Opel Omega jeg senket for noen år siden.
"Lesjøfors siger med årene og har en tendens til å knekke lett, kjøp heller tysk" ble jeg fortalt, stemmer dette?

turb00le
22/07/14, 10:45
Har vel aldri hørt om noen lesjöfors sett som har knekt på volvo. Nå vet ikke jeg alt men akkurat det har jeg aldri vært borti.
Alle har jo stort sett kjørt med de settene, kappa og kødda uten problem.

Det siger litt etter hvert, men det blir ikke akkurat veldig lavt når det er nytt heller.

Roye
22/07/14, 10:58
Ok.
Bare for å være litt utradisjonell vurderer jeg KAW :) selv om det koster meg 700-800kr ekstra.
Selv er jeg fremdeles usikker på om jeg i det hele tatt vil senke bilen. Senka Volvo blir fort 10x mere råner-børse enn usenka samt andre senka bilmerker :)

Mye å si på kjøregleden med senk?
Omega'n gikk fra å være ei krengekjærre til go-cart etter senk, så...

turb00le
22/07/14, 11:00
Det er litt samma med 940. Går fra å være stridsskip med konstand slagside til noe mere anvendelig.
Den blir ikke så veldig lav at det gjør noe med lesjöfors... Må stort sett kappe av ett par ringer for å få en brukbar høyde.

Roye
22/07/14, 11:06
Da blir det nok en bestilling av KAW i løpet av dagen, må ta forstillingskontroll etter tannstangbytte og da kan jeg like greit senke i samme slengen.

larset
22/07/14, 15:17
Jeg har KAW på min 940, høyden blir så si det samme som lesjø altså for høyt framme men ok bak, men ble vesentlig stivere enn originalt.