Logg inn

Vis full versjon : ØK. Midtkonsoll under dashbord til Volvo 240

Øyvind G
19/07/14, 09:48
Ønsker å kjøpe midtkonsollen som sitter under dashbordet. Må være i god stand uten sprekker, hull og større slitasje.
Bilen min er en 90 modell så midtkonsollen må være til det nye dashbordet.

Ta kontakt hvis du har en liggende. Ta gjerne noen bilder som viser tilstanden på den.

Øyvind G
20/07/14, 13:03
Legger ved et bilde som viser defektene på min midtkonsoll. 4 skruehull etter noe ettermontert utstyr fra en tidligere eier av bilen.

http://i825.photobucket.com/albums/zz172/ogantenbein/240%20GL%2090/Interior/Rens/IMG_8252_1920x1280.jpg

Har noen en som er bedre så si ifra. Må selvsagt være sort slik at den står i stil med resten av dashbordet. :)

2førr10
25/08/14, 19:36
Så at TurboNoob ikke fannt det dekselet, rakk ikke å sjekke dette i dag. Skal sjekke i løp av uken, kansje i morgen eller på Onsdag, håper det ikke haster :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Øyvind G
25/08/14, 20:34
Så at TurboNoob ikke fannt det dekselet, rakk ikke å sjekke dette i dag. Skal sjekke i løp av uken, kansje i morgen eller på Onsdag, håper det ikke haster :)

Det haster ikke. Bare noe småplukk som står på listen over ting som skal gjøres. :)

2førr10
25/08/14, 21:22
Tenkte meg det var bare småfiks som ikke hastet sånn forferdelig :p

Har vel snart alt på stell du med bilen, eller nesten?, er jo så steike strøken! :D

Øyvind G
26/08/14, 09:01
Det nermer seg. Jeg finner stadig noe å sette fingeren på da. :P

Takk. :)

2førr10
26/08/14, 12:07
Får vel snart ikke mer å gjøre på den :p

Fikk pokal ganske nylig også du?
Var det for "strøkenhet"? Lakken er jo så ekstremt fin! :)

Øyvind G
26/08/14, 12:12
Får vel snart ikke mer å gjøre på den :p

Fikk pokal ganske nylig også du?
Var det for "strøkenhet"? Lakken er jo så ekstremt fin! :)

Jeg fikk faktisk 2 stk. 1 bor beste lakk og 2. plass av 10 stk utvalgte Volvo'er. :)

2førr10
26/08/14, 12:19
Åjåj! Ja det virker ikke urimelig. Med tanke på hvor mange rustne "harrypimpa" eldre volvoer det finnes.
Har ikke vert på så mange treff selv men mange 240'er så var kanskje grum men de var grisestygg i lakken, ser ut som husmaling i tykke ugjevne lag, innlimt frontrute med grisete tec7... rusthull, dårlig passform på karosserideler og annet jallamekk og harry effekter.

Øyvind G
27/08/14, 19:42
Åjåj! Ja det virker ikke urimelig. Med tanke på hvor mange rustne "harrypimpa" eldre volvoer det finnes.
Har ikke vert på så mange treff selv men mange 240'er så var kanskje grum men de var grisestygg i lakken, ser ut som husmaling i tykke ugjevne lag, innlimt frontrute med grisete tec7... rusthull, dårlig passform på karosserideler og annet jallamekk og harry effekter.

På treff er det overaskende bra standard over bilene. Særlig på de større treffene som Sørlandstreffet, Kongsbergtreffet og Åltreffet.
På Rudskogen var det dessverre litt dårlig oppmøte, men av det som var der var det mye bra.

2førr10
27/08/14, 19:53
Har lenge hatt lyst til å bli med på sørlandstreff, men har aldri blitt. Tar et par timer for meg å kjøre ned i de områdene der det pleier å være treff :p Må nesten bruke 2 dager eller mere, og ligge over en plass.

Har sett flere fotoalbum av treff lenger nedi sør så har fått en generell syn på hvordan treffene er der, og jeg har sett at det finnest mye fint! Er som regel flere skjeldne biler nedi sør også :)

Siste treffet jeg var på var en slags bygdemartnad, hvor det selges allt mellom himmel og jord fra private og fra innvandrere :p (masse f**k you, I drive volvo, bmw, audi.. osv, iphone deksler og annet jalla) der var det også bil- utstilling på et område, der var en blandt annet en 264, i gull/brun farge med flotte chrome detaljer, hadde V6-er, eldre type el-speil osv. Var også en ganske pen PV der, + andre bilmerker av ymse. :p

Har gjerne lyst å bli med på 1 eller flere treff neste sommer, da har jeg vel fått skiftet motor og annet :) Har også lyst å ta meg en harrytur over grensen og blant annet besøke Volvo museumet :)

2førr10
29/08/14, 16:47
Har fått bilder nå :) hvor vil du ha de? Innboks på pm? Email? :)

Øyvind G
02/09/14, 06:34
Har fått bilder nå :) hvor vil du ha de? Innboks på pm? Email? :)

Det kan du velge. Legg de gjerne her i tråden.
Foretrekker du mail så kan du få mailen min via PM. :)

2førr10
22/09/14, 23:38
Fikk du tak i midtkonsoll?

Visst ikke har jeg den liggende her, skal selge den uansett og den går billig :)

Øyvind G
24/09/14, 10:08
Har ikke fått tak i. Vil ha en som ikke trenger lakkering.

2førr10
24/09/14, 16:30
Skjønner det godt.

Mulig den ikke trenger lakk for din/andres sin skyld, folk har jo forskjellige meninger på hva som er i OK, god, meget god, mindre god, eller dårlig kvalitet/i stand.

Jeg har ikke noe i mot med å lakke plastdeler i samme eller tilsvarende farge for å friske opp kvaliteten, men skjønner godt at andre vil unslippe/helst ikke gjør det, er helt opp til person til person. :)

Jeg lakker ikke deler som er av sjelden vare eller har god kvalitet om man kan oppdrive samme delen i en annen farge eller bedre tilstand, men bare for å ta et eksempel så slapp jeg ikke unna med å ikke lakke sjalusiet jeg har, selv om jeg vasket det godt var det flekker som ikke gikk bort.
Sjalusiet hadde ligget på en låve, med støv og annet lakk eller maling hadde blitt sølt på, jeg mattet det forsiktig ned og ga det ny matt sort lakk, og de ble jo som nytt :)

Litt off topic kanskje og er heller ikke noe forsøk på å overtale deg eller noe :p, bare ville si at jeg er enig med at man lakker ikke om det ikke er nødvendig :)

Jeg har vaska midtkonsollen og den er absolutt ikke i noen ille tilstand, 50kr eller bud :) Kan du selge eller kaste det om du ikker er fornøyd med den :)