PDA

Vis full versjon : 300hk oppsett holder igjen + bredbåndslambda problemer



Tommy Skaug
18/07/14, 13:17
Driver å kjører med ett 300 oppsett nå, med cosworth turbo. Men virker som bilen ikke går som den skal, akkurat som den jukker seg opp i fart, ikke skikkelig jukking, men akkurat som den holder igjen litt, så går det litt, så holder den igjen litt osv. Hva kan være årsaken til dette? Standard 300 oppsett med 968 dyser, justerbar BTR, alu ic, viking spesialchip osv. Sjekka plugga, sjokoladebrune og fine. Helt blank her nå.

Har også et problem med innovate'n min. Skjøta ihopes ledninga etter de hadde brent av, men nå blinker bare instrumentet 7.4, og dioden blinker hele tida. Ikke blinking som gir feilkode, men bare blinking hele tida. Noen som har vært borti dette? Kan jo være at jeg har skjøtt feil med ledninga men trur det ska væra likt som det var før, og da funka den. Syns det er rart den ikke gir feilkode men.

Tommy Skaug
19/07/14, 14:51
Fikk et tips om å bytte LMM, så gjorde det.. Satte i en 2,5" LMM sålengi, gjorde jaggu susen. Nå holder'n ikke igjen i det heletatt!

Ang BBL: kanskje det holder å kalibrere oppat? hmm

stian2k
20/07/14, 01:27
Org LMM og større dyser funker vel ikke all verden? Kan ikke få riktig AFR med det..

Daruu
20/07/14, 10:46
Last ned manualen til bbl'en, der står det Hva de forskjellige feilkodene betyr mener jeg

Tommy Skaug
22/07/14, 13:40
Kjørte med org LMM og grønndyser mens breibanden funka, og afr'n den var fin den.. Bare skruvde ned litt på BTR'n og kjører jeg nå, virker som blandinga er fin..
Veit at man finner feilkodene der, men problemet er at den blinker bare hele tida, ikke i sånne sekvenser som den skal gjøre hvis det er feilkode på'n.. Akkurat som den står og varmer opp hele tida hvis du skjønner.