PDA

Vis full versjon : Ettermontere RSE i XC90?



eds
08/07/14, 10:43
Ser at det finnes sett for å ettermontere DVD i nakkestøttene på XC90 fra 2007 og nyere. Noen som aner hvorfor dette ikke passer de eldre modellene?
Jeg har en 2004.

http://www.ebay.com/itm/NEW-VOLVO-07-15-XC90-Black-RSE-OEM-REAR-SEAT-DVD-ENTERTAINMENT-SYSTEM-8640171-/171322202503?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AVolvo&hash=item27e3995987&vxp=mtr

Mvh EDS

gaupe
08/07/14, 11:38
Du får det frå 05 lurer eg på, og då kom vel nytt canbus-versjon. Men uansett så kom det i 03 på S80, så km ikkje heilt sjå kva den tekniske begrensinga skulle vere.

Eg hadde aldri kasta vekk tid og pengar på dette, så lenge som du får laust system omtrent kasta etter deg, som er mykje bedre. RSE er temmeleg dårleg integrert i bilen, og kan kun styrast frå baksetet.

eds
09/07/14, 17:38
[QUOTE=
Eg hadde aldri kasta vekk tid og pengar på dette, så lenge som du får laust system omtrent kasta etter deg, som er mykje bedre. RSE er temmeleg dårleg integrert i bilen, og kan kun styrast frå baksetet.[/QUOTE]

Hei!
Takk for svar.
Skjønner ikke helt hva du mener med at løse system er bedre. Har selv prøvd både løst system, Nextbase, og skjermer integrert i nakkestøttene på andre biler.
Det blir jo masse ledninger hit og dit med løse skjermer, og mye pes når du må ta de av når du parkerer på ferieturen.
At det kanskje ikke er like bra oppløsning på Volvos, bryr ikke barna seg noe om.
At Volvo RSE erdårlig integrert i bilen, er vel kanskje rett, men løse systemer er jo ikke integrert i det hele tatt.