PDA

Vis full versjon : V50 parallell stereo



Joachim9
04/07/14, 19:50
Hei,

Jeg eier en V50 2004 mod og er ganske lei av de originale SUBene og sitte fast med CD spiller og FM radio så tenkte å oppgradere.

Etter å ha etterforsket mye ser jeg at den greieste måten å gjøre dette på er å kjøre dette parallelt med det originale da AC o.l styres av den original enheten.

Det jeg ønsker er å installere en SUB kasse med monoblokk og bruke de originale diskant høytalerene som mitt stereoanlegg. Spilleren vil være eksklusiv til mini jack, altså en mobil eller nettbrett som styrer dette via spotify/DAB radio/lokale filer og lignende. Mulig det trengs en signal booster for å ikke tape lyd fra spilleren til stereoen.

Mitt spørsmål er hvordan kan jeg kombinere en 2x12" SUB kasse med en monoblokk til de originale høytalerene i bilen (disse er ganske gode faktisk) så direkte til en en form for "boks/adapter" som kan omformere AUX til minijack som da igjen kjøres rett til et nettbrett/mobil e.l. Tenkte å hente ledningene som kjøres til spilleren fra det originale anlegget og bare kjøre de med SUB kassen, kort forklart.

Om noen har noen ideer til hvordan dette kan gjøres, do share!