PDA

Vis full versjon : Spørsmål angående ICM i XC 90



eds
27/06/14, 09:32
Hei!
Har en 2004-modell XC 90 D5, hvor jeg har fått konstantert at ICM-enheten har en feil. Dette gjør at knappene til telefonen ikke virker, og det er litt dumt.
Siden ICM-enheten koster brutalt mye ny , (12488,-), er jeg på jakt etter en erstatning som er billigere. I den forbindelse lurer jeg på:
Kan jeg benytte ICM fra hviken som helst årsmodell?
Hvor mange utgaver finnes det? Har de noe betegnelse? (HU-et eller annet....)
Er det egne utgaver for Premium, eller er dette noe som bare programmeres hvis du skifter forsterker?
Har de nyeste innebygget BT, eller er dette noe som kan kjøpes som tilleggsutstyr til alle? (originalt tenker jeg her).

Min er en utgave med CD-skifter og minidisc.(High Performance). CD-skifteren er grei å ha, men minidiscen vil jeg helst ikke ha. Vil mye heller ha den hylla der istedet for.

Håper på svar :)

Mvh Erik

gaupe
27/06/14, 13:37
Kan ikkje du berre sjekke ut delenummeret og slå det inn på bildelsbasen.se? Tippar på at det var fleire skifter på året på desse.

eds
27/06/14, 15:45
men jeg lurte på å oppgradere....

Børge Vikebø
01/07/14, 21:11
oppgradering er forsterker + høytalere samt programvare.

eds
01/07/14, 21:53
Finnes vel utgaver med aux og BT?

Børge Vikebø
01/07/14, 22:08
På 06- og oppover finnes vel usb/aux, men er usikker på om det kan monteres i våre biler.

gaupe
02/07/14, 00:30
På 06- og oppover finnes vel usb/aux, men er usikker på om det kan monteres i våre biler.

AUX kom på 07, det neste var vel USB, usikker på når og om det bluetooth som ein del av anlegget.