PDA

Vis full versjon : Høytaler i dør Volvo V70 2004 Modell



gjendems
17/06/10, 13:21
Hei,

Skal skifte høytalerne i døren på Volvoen min da den ved førersetet er død...

Er det noen som vet størrelsen på disse?

Hører kun på radio i bilen, så jeg er ikke interessert i å legge så mange kronene i det. Tar derfor gjerne i mot tips til rimelige høytalere.

A.

hobby610
17/06/10, 21:26
Hei,

Skal skifte høytalerne i døren på Volvoen min da den ved førersetet er død...

Er det noen som vet størrelsen på disse?

Hører kun på radio i bilen, så jeg er ikke interessert i å legge så mange kronene i det. Tar derfor gjerne i mot tips til rimelige høytalere.

A.
6.5" (16,5 cm) du kan enten sette inn brukte orginale...eller bytte til div merker i rett diameter. da treng du ny adapter til kr 199......... eller bruk adapter som er der orginalt...men da må du ødlegge å modifisere den litt (ikke så vanslelig)

runepv50
18/06/10, 20:03
6.5" (16,5 cm) du kan enten sette inn brukte orginale...eller bytte til div merker i rett diameter. da treng du ny adapter til kr 199......... eller bruk adapter som er der orginalt...men da må du ødlegge å modifisere den litt (ikke så vanslelig)

Hvor får en kjøpt slik adapter?

mister j
18/06/10, 20:08
Hvor får en kjøpt slik adapter?

Om jeg tør gjette: Bilradiospesialisten ;)

hobby610
18/06/10, 21:00
Om jeg tør gjette: Bilradiospesialisten ;)


Jepp, var nok der jeg såg dei til salgs ja

gjendems
28/06/10, 20:30
6.5" (16,5 cm) du kan enten sette inn brukte orginale...eller bytte til div merker i rett diameter. da treng du ny adapter til kr 199......... eller bruk adapter som er der orginalt...men da må du ødlegge å modifisere den litt (ikke så vanslelig)

Er det bare å kjøpe noen rimelige fulltonehøytalere? Eller bør jeg gå for komponentsett?

Ønsker å erstatte det som er der fra før. (Som sagt, hovedhøyttaler i dør førerside foran).

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=76&katid=645&mid=m436&id=&vn=736

A.

runepv50
02/07/10, 21:48
Er det bare å kjøpe noen rimelige fulltonehøytalere? Eller bør jeg gå for komponentsett?

Ønsker å erstatte det som er der fra før. (Som sagt, hovedhøyttaler i dør førerside foran).

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=76&katid=645&mid=m436&id=&vn=736

A.
Jeg kjøpte Focal 165VR. Ble veldig mye bedre med diskant opp i døra.