PDA

Vis full versjon : 850 som plutseleg svinger meir



Agrostar
22/06/14, 20:48
Køyrde i ein fortauskant i vinter so tannstanga bestemte seg for å kvitte seg med oljen. Fekk tak i ei brukt, som eg sette på nye indre og ytre endeledd, samt mansjettar. Sendte bilen samtidig på forstillingskontroll. Har merka det etterpå at i sving i høg fart, so er det plutseleg som at bilen svinger meir av seg sjøl. Spesielt når eg svinger til venstre i nedoverbakke. Er faktisk sånn at eg må rette opp bilen fort, ellers reiser eg i grøfta på venstre side. Føler samtidig at bilen krenger litt meir når det skjer. Kan det vere noko laust, eller noko som er gale?

850GLTsilver
26/06/14, 20:22
Høyst sannsynlig at du har feil på spissinga.

Ta en forstillingskontroll/justering så blir den nok bedre.

Agrostar
26/06/14, 22:22
Den har jo vore der :p Har dei justert feil? Eg lurde på om det kunne eit av endeledda som kontramutteren ikkje er stramma på, sånn at det bevegar seg litt.

850GLTsilver
26/06/14, 22:42
Underlig.

Av andre årsaker, så ser jeg kun løse bolter der ja.
Kontramutteren skal normalt ikke gi slike problemer, med mindre hele greia er såpass løs at indre ledd klarer å vri seg.
Boltene til bærekulene kan du sjekke. Har skjedd før at disse har vært avglemt, hvorpå "stussen" som bærekula er festet i opphenget kan vandre opp og ned.
Foringene på bærebruene kan også lage mye bøll. Har til og med opplevd fabrikknye originalbruer med svikt i de.

locked
27/06/14, 21:10
Fekk tak i ei brukt
Du har nok fått ei tannstang som ikkje er bra.

En kollega hadde en V40 og den var heilt idiot å svinge til eine sida med, den var så lett at det var skikkelig vanskelig å køyre med!

Agrostar
28/06/14, 21:54
Ahh, flaks :/