PDA

Vis full versjon : "Marius Skau" på forumet her



SirKim
18/06/14, 15:49
§1 Personangrep i noen som helst form skal ikke forekomme.
Som personangrep regnes kommentarer som henger ut noen, eller har som formål å provosere en eller flere brukere.
Tiltak ved brudd på denne regel er at tråden låses/ryddes/slettes og bruker får advarsel, eller i grove tilfeller blir utestengt. I snillere tilfeller hvor moderatorens irettesettelse respekteres kan advarsel unngås.

aarnes
30/07/14, 19:04
[COLOR="#FF0000"]Nå synes jeg det er nok i denne tråden.

Til de som har blitt eller føler seg svindlet av Marius Skau, anmeld det til politiet.

Det er direkte uthengig av enkeltperson som fremkommer her, husk på at alt er synlig fra google, hva om han forsøker å få seg en jobb og potensiell arbeidsgiver søker opp navnet hans? Hva med om det er noen yngre som ønsker å bli medlem på VCCN, hvor foreldre kanskje går igjennom litt av trådene her, og så oppfordres det til å sette en person i gapestopp (eller hva det heter)? Jeg synes alle får holde seg for god for det. VCCN er på noen måte ikke ansvarlig for at folk blir svindlet av andre her inne. VCCN kan utestenge han, thats it! Om jeg blir svindlet av en person på finn.no så lager ikke jeg en annonse der hvor det oppfordres til oppmøte hjemme og alt annet som er foreslått her.

Om noen har innsigelser mot at jeg stenger denne tråden er du/dere velkommen til å sende en klage til post at vccn no.

aarnes
30/07/14, 20:17
Forøvrig viser jeg til denne:

http://www.forbrukerradet.no/forside/pressemeldinger/råd-mot-nettsvindel

Spesielt:

Nettsvindelråd:
Dobbeltsjekk når folk ber om viktig informasjon
Ikke betal på forhånd
Bruk kredittkort eller et kjent betalingssystem
Sjekk med Howard og svindellista til Forbrukerombudet
Unngå å gi fra deg personlig informasjon
Send aldri penger i posten

Og i fremtiden, istedenfor å hetse personer og holde på slik som det har blitt gjort her, benytt denne tråden: http://forum.vccn.no/showthread.php?19591-Seriøse-og-Useriøse-selgere-kjøpere , det holder med en kort setning hvorvidt kjøper/selger er useriøs, så kan folk heller sjekke ut den om de er tvil på om de skal handle med vedkommende.