Vis full versjon : Vekt på motorer?
Hei! Skulle gjerne hatt vekt på b230ET og B6254. Noen som veit hvor jeg kan finne det??
Hei! Skulle gjerne hatt vekt på b230ET og B6254. Noen som veit hvor jeg kan finne det??
Skal stå i fickdata boka til volvo. Jeg fant vekta på femmere der. B5234t motor veier ca 170 kg hvis det hjelper litt.
Takker :) holder på med no ombygging på 740en te en kompis, så vil jo satans vegvesen ha no tall.
Hvor får du tak i den blekka henn?
Tror nok B230 og B6... også ligger deromkring mer eller mindre uansett versjon - det skal ikke være mange kiloene fra eller til.
Tror nok B230 og B6... også ligger deromkring mer eller mindre uansett versjon - det skal ikke være mange kiloene fra eller til.
Nei, trur ikke det ska være langt unna. Har vært med på å løfte ut ein 6er, og var ikkes å tungt som det så ut :P men er jo å få dokementasjon på det. Eventuelt, kan man sette 960 fjernbein og dempere på 740 85 mod? Eller er det ikkeno forskjell?
Hvor får du tak i den blekka henn?
Fikk den av bilservice. Er vel bare å stikke innom den lokale volvo forhandleren og spørre etter boka.
BT er glad i dokumentasjon ja;)
Det var det med dokumentasjonen, ja...
Men det kan nok stemme bra at rekkesekseren veier mindre enn den ser ut til. Jeg mener å huske at relativt lav vekt var nevnt da den motorgenerasjonen kom, og det var først som sekser i 960.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.