PDA

Vis full versjon : VIDA og V70N



degocostly
08/06/14, 12:52
Hei. Jeg har Vida med DICE og har litt problemer med det. Brukte det på min 2001 V70, der kunne jeg deaktivere bakrute-viskeren når jeg satte automaten i R. Denne funksjonen finner jeg ingen plass på min 2005 modell. Har jeg ikke tilgang til å gjøre det på den?

Et annet problem jeg har er at etter jeg har vært inne med DICE på bilen så slutter blinklyset å blinke når jeg LÅSER bilen. Blinker når jeg åpner opp som vanlig, men ikke ved låsing. Dette kom tilbake etter jeg hadde bilen på merkeverksted på service, men sluttet med engang jeg var inne med PC'en selv igjen.

Jeg har Vida 2012D, og bilen er en V70N 2005.

tigergutt89
08/06/14, 14:02
Det med varsellysa når du låser, kan være så enkelt som at følern i låsen på panseret, prøv å smell det litt hardt igjen, det hjalp for meg :) har v70 07. Fikk tipset av en Volvo mekaniker

Sent fra min LG-P880 via Tapatalk

degocostly
08/06/14, 16:34
Det var så enkelt, takk! Da hadde ikke det noe med Vida å gjøre :)

aarnes
10/06/14, 12:38
Ang. vindusvisker bak; det må gjøres via avansert på CEM (bil kommunikasjon)
Programmering av CEM eller noe slikt :-) der har du mange andre valg og,

degocostly
10/06/14, 17:56
Der var det, takk skal du ha! Var enklere å finne frem på pre-facelift :)
Jeg hadde en feilkode på luftkvalitetssensor når jeg sjekket nå, AQS tror jeg. Fikk ikke opp den etter at jeg kalibrerte klimaanlegget CCM.
Mer morro jeg kan gjøre der inne?

aarnes
10/06/14, 19:13
Der var det, takk skal du ha! Var enklere å finne frem på pre-facelift :)
Jeg hadde en feilkode på luftkvalitetssensor når jeg sjekket nå, AQS tror jeg. Fikk ikke opp den etter at jeg kalibrerte klimaanlegget CCM.
Mer morro jeg kan gjøre der inne?

Den feilkoden har jeg sett ofte, ALDRI fått den bort, har tilogmed bytta hele sensoren.

locked
10/06/14, 19:15
Den feilkoden har jeg sett ofte, ALDRI fått den bort, har tilogmed bytta hele sensoren.
Eg bytta sensoren, då forsvann feilen å auto-resirk begynte å fungere igjen :)

degocostly
10/06/14, 19:59
Har aldri merka noe feil med klimaanlegget på min bil iallefall, da må det ha vært slik siden før jeg kjøpte den. Prisen på denne sensoren da?