PDA

Vis full versjon : '99 V70 AWD - Finnes det løse opphengsforinger til bakre stabstag?



mrstfu
03/06/14, 19:37
Pusla litt i bakstillinga i går (brura), fant dette:

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/06/140.jpg

Dette er høyre opphengsforing til stabstaget i bakstillinga, altså den foringa som fester stabstaget til karrosseriet. PKK er rett rundt hjørnet, og når jeg fant det regner jeg med at kontrolløren finner på det også.

Finnes det løse og delbare foringer? Evt foringer og fester som på en annen måte kan monteres på det eksisterende staget?

Ringte Volvo her i stad, de skal ha 3650,- pluss moms for et nytt stag med fester, og om et nytt stag er enestd utvei går jeg heller for IPD sine, som inkludert frakt og moms lander på noen får kroner over 4000,-, for BÅDE foran og bak, attpåtil stivere stag.

Er åpen for forslag og kreative innspill her, alt settes pris på.

850GLTsilver
03/06/14, 21:27
Finne kun dårlig nytt her Ray.

Er komlett del disse stabstagene med festene/foringene.
IPD har nok en løsning i tråd med den ønsker, og blir ikke så mye dyrere.
Bonus: Du får samme løsning på forstillingen uten at noe av det egentlig blir å koste deg skjorta.

For egen del så gikk Emil gjennom eu i går med blanke nullere tvers igjennom.
Måtte få nyy pusteapparsat der bak og litt oppgradring på bakbremsene, før noe slik kunne skje.
De flotte, merkefohandlerkjøpte BREMBO-skivene jeg monterte for knapt tre år siden og svørt lite kjøring på de tre årene, viste seg å ha sprukket lagvis flere centimeter innover skiva. Skulle likt å høre om noen har en ide om hva sånt kan skyldes?
Nå? Biltema standard skiver der bak, og jevne gode bremser som resultat,

mrstfu
03/06/14, 21:50
Veit at hverken Volvo eller IPD tilbyr dette, ei heller gjør Vparts eller FCP. Tanken var om noen har vært borti dette, eller veit om noen som produserer delbare oppheng, eller noe slikt noe.

Heller mer og mer over mot IPD-settet, uansett.

gaupe
04/06/14, 09:04
De flotte, merkefohandlerkjøpte BREMBO-skivene jeg monterte for knapt tre år siden og svørt lite kjøring på de tre årene, viste seg å ha sprukket lagvis flere centimeter innover skiva. Skulle likt å høre om noen har en ide om hva sånt kan skyldes?

Det virkar som om saltblandinga har vorte meir aggressiv på bremseskiver i dei seinare år, noko som ein ser godt på ventilerte skiver som ikkje blir gjennomvarma skikkeleg.