Vis full versjon : Feil med slavesylinder evnt master.
Hei.
Pakningen på slavesylinderen røyk i går, fikk montert en helt fabrikk ny en i dag. Problemet er at jeg ikke får noe trykk på pedalen. Skal være luftet orntlig.
Noen som har tips om hva som kan være galt?
Gjeller 740 turbo fra 1986 med m46 girkasse.
Hei.
Pakningen på slavesylinderen røyk i går, fikk montert en helt fabrikk ny en i dag. Problemet er at jeg ikke får noe trykk på pedalen. Skal være luftet orntlig.
Noen som har tips om hva som kan være galt?
Gjeller 740 turbo fra 1986 med m46 girkasse.
Hvis du har luftet på "bremse"måten er det nok der problemet ligger :p La pedalen være ute og åpne lufteskruen og la moder jord ta seg av luftingen ;) eller eventuelt å lage deg en gettolufter av en pumpekanne slik at du setter trykk på bremsevæske tanken og presser ut lufta :)
Hvis du har luftet på "bremse"måten er det nok der problemet ligger :p La pedalen være ute og åpne lufteskruen og la moder jord ta seg av luftingen ;) eller eventuelt å lage deg en gettolufter av en pumpekanne slik at du setter trykk på bremsevæske tanken og presser ut lufta :)
Ja, er gjort på "bremse" måten ja. Kjennes ut som en bremsepedal nå. Er det så vanskelig å få ut lufta da?
Takk for svar :)
Jepp, kan være vanskelig å få ut alt :p plagdes lenge før jeg fikk ut alt på mine :p
Var utløserarmen som var gåen. Prøver å få den ut nå ..
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.