PDA

Vis full versjon : 850 med diesel??



Volvogeek
15/06/10, 18:34
sitter å ser litt på biler på nettet bare, åsså slår det meg: finnes ikke 850 med diesel? eller er de bare jev*** sjeldne? eller er det så dårlige motorer att de er utrydda?:D

volvoRsport
15/06/10, 18:37
850 finnes med diesel ja, er heller ikke så veldig sjeldne. Mulig det bare ligger få ute tilsalgs for øyeblikket.

Christian
15/06/10, 18:38
Jepp, fikk dem med den vanlige 2.5tdi'en.
Men jeg hadde akkurat samme tanker som deg, for sånn typ 6mnd siden, så trur dem er litt sjeldne :p

Volvogeek
15/06/10, 18:41
hehe oki, søkte på 850 diesel på autodb å finn.no men fikk ikke opp noen:o muli det bare er meg:p

volvoRsport
15/06/10, 18:44
hehe oki, søkte på 850 diesel på autodb å finn.no men fikk ikke opp noen:o muli det bare er meg:p

Lå ingen på finn og kun en på autodb for øyeblikket så jeg. I Sverige ligger det flust av dem tilsalgs: http://www.blocket.se/hela_sverige?q=volvo+850+&cg=1020&w=3&st=s&ps=&pe=&mys=&mye=&ms=&me=&cxpf=&cxpt=&gb=&fu=2&cxdw=&cxc2=&ca=4&md=th

Volvogeek
15/06/10, 19:06
Lå ingen på finn og kun en på autodb for øyeblikket så jeg. I Sverige ligger det flust av dem tilsalgs: http://www.blocket.se/hela_sverige?q=volvo+850+&cg=1020&w=3&st=s&ps=&pe=&mys=&mye=&ms=&me=&cxpf=&cxpt=&gb=&fu=2&cxdw=&cxc2=&ca=4&md=th

se der ja, jeg fant også den på autodb nå når jeg finjusterte søket mitt:D sitter å ser litt etter rimelig bruks/party bil med diesel så det er mulig å kjøre land å strand med uten å bli ruin:D sett litt på V70 også, men de blir litt dyre. ligger jo noen som er forhåndsvis lavt priset da ser jeg.og nå skal jeg banne i kjerka, ser også litt på bmw e34 525tds:p må ialefall være starsjonsvågn, så det er mulig å få byggd ordentlig stereo:p

kermitt
15/06/10, 19:28
skal du ha deg fest brakke er det ETT alternativ, van! alt annet er for amatører.

Volvogeek
15/06/10, 19:35
skal du ha deg fest brakke er det ETT alternativ, van! alt annet er for amatører.

hehe, ja det er gromme biler. Men skal også brukest til jobb, for jeg kjører 6mil per dag bare for jobb + litt crusing på kveldene, 940 turbo`n raner meg..:p

kermitt
15/06/10, 19:44
vet godt at det koster å koster å kjøre langt på jobb. kjører 7 mil en vei for å dra på jobb selv. men festbil og bruksbil hører ikke sammen. det må aldri kombineres, erfaring :p
gå sammen med noen kompiser og venniner å spleis på en bil dere kan drikke sønder og sammen?

Volvogeek
15/06/10, 19:54
vet godt at det koster å koster å kjøre langt på jobb. kjører 7 mil en vei for å dra på jobb selv. men festbil og bruksbil hører ikke sammen. det må aldri kombineres, erfaring :p
gå sammen med noen kompiser og venniner å spleis på en bil dere kan drikke sønder og sammen?

ser den:p men unasett så tror jeg att jeg det lønner seg i lengda å kjøpe en dieselbil og bruke til jobben:)

men tilbake til TP, hvor mye må man ut med for en brukbar 850 diesel?:)