Vis full versjon : Kontrollpanel i førerdør
Hei er pluteselig blitt plaget med att dørene og vinduer ikke fungerer på venstre side av bilen, fikk det til å fungere etter jeg slo litt inni dørpanel der boksen er men nå er det dødt igjen, tok av idag å kika over kontaktene (tok av å på igjen) men er fortsatt dødt, noen som vet om dette bryter panelet er blitt byttet på noen v70 som jeg har?
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/05/1463.jpg
Er dette noe konkret som evt er gåent? Noen som har peiling eller må jeg ta denne sure turen med ferje til Ålesund bil?
Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk
Hei, fant du ut noe angående panelet? Hadde nesten samme problem. Lukket førerdør og display viste at døra var åpen. I tillegg hele førerdør død. Bilia skiftet dørpanelet, men den nye enhet kommuniserte ikke med styrenhet bak instrumenter :( Så ble også instrumenter byttet. Kostet 18.000,- :(
Sent from my RM-825_eu_euro1_282 using Tapatalk
nei har ikke funnet ut av det, tenkte å feilsøke i kablene mellom bil å dør når jeg får en ledig stund, (bygger garasje for tiden)
Si fra når du har sjekket det :)
Hei har en anna tråd her som da beskriver hva som var galt, og det var som eg mistenkte kabelbrudd, fikk lodda ihop og alt fungerer igjen
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.