PDA

Vis full versjon : SELGES: 1992 Volvo 960



Loggy
07/05/14, 19:05
Noen som vil kjøpe 960'en min? Er snakk om en 1992 modell, 3 liter rekkesekser med automat

Har sett for meg en plass mellom 25-30 tusen, mer eller mindre sånn som den står..
Nesten strøkne Eikers med nye 215/45R17 dekk fremme (gikk ned fra 225 da den spora noe helt forjævlig, mye bedre nå), å noen slitte 225/45R17 bak. Måtte ha nye foran da forstillinga var skeiv, har fått denne justert igjen
Nokian Hakka 8 på orginale 15" vinterfelger, har navkoppene liggende i garasjen en plass

Har lamdbalys som lyser, har bytta lamdba, lmm å kjølevan-tempgiver, uten resultat.
Drypper litt olje fra motoren, vet ikke hvor, er ikke mye nok til at jeg har giddet å se på det.
Har klart å søle greit med olje på gulvet i baksetet, men det er ny ren olje så jeg burde klare å få renset det opp relativt greit.. Gøy med skrukork som ikke holder helt tett...

Bytta bremseskiver foran, klosser rundtom, moet opp høyre kalipper fremme å bytta venstre det siste halve året..

Av rust har jeg funnet litt i hjulbuene bak(ingenting som går gjennom), å litt helt nederst på bakluka på venstre side..

Radiator ble byttet samme dagen jeg fikk bilen hjem sommeren 2012 da den gamle røyk, vannpumpe å reimer+ noen løpehjul ble bytta hos Bilia noen uker senere..
Bytta begge bærekulene for ca ett år siden.
Varmeregister ble byttet hos Laastad & Co i januar/februar.
Det er heller ikke lenge siden jeg hadde 4-hjulskontroll på bilen
Varmeregister ble byttet hos Laastad & Co i Haugesund i begynnelsen av 2014

Elektrisk soltak som funker, elektriske vinduer som funker, elektrisk lysjustering som funker av og til, vært noe tull der ifra forrige eier med et lappeteppe av dimensjoner for å koble opp noen stygge 1000-metere som fløy rett til skogs når jeg kjøpte bilen..
Elektrisk speil med varme som fungerer
Elektrisk styrt klimaanlegg som fungerer, men det blir ikke superkaldt.. Kan sikkert ha godt av å fylle på gass/generel service på anlegget
Bilen fyrer sjeldent når jeg den har stått ifra 10 min til halvannen time, men fyrer bestandig på andre forsøk

Står ett alpine frontsett å pioneer i bakdørene, alpine headunit å en kicker sub baki, alt går på forsterkere.

Montert Xenon i tåkelyset, så det må kobles ut/bytte tilbake til halogen før EU i høst.

Bilen er jevnt over god å kjøre, gått litt over 250000 km å med vedlikehold ser jeg ikke for meg at den fint kan doble det.

Bilen står i garasjen å været er noe dritt, kan ta flere bilder om det er genuin interesse :)

Bilen står i Sauda, men kan være behjelpelig med og levere bilen

Bytte er kun av interesse hvis det er snakk om turbodiesel med mellomlegg fra din side

http://i.imgur.com/uUcuOcI.jpg
http://i.imgur.com/z6qdsHl.jpg

Loggy
08/05/14, 20:16
Bømpibump

Loggy
09/05/14, 22:08
Ikke vær redd for å komme med bud

olstad87
19/05/14, 20:24
Ikke intrisert i bytte? 99 v70 2.0

Loggy
19/05/14, 20:34
Ikke intrisert i bytte? 99 v70 2.0

Dessverre, har ikke lyst på stasjonsvogn :)