PDA

Vis full versjon : 01 V70 El. sete er dødt..



griffin
07/05/14, 14:31
Får ikke liv i el. setet på v70`n. det skjer ingen ting når man trykker på noen av knappene på stolen. Prøvd å kjøre funksjonstest via vida og da klikker det i releet i cem, men stolen står stille.
Begynner å bli rimelig lei av å kjøre med setet helt inni rattet fordi jeg ikke får justert det :mad:

Får feilkode:

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/05/8.png (http://s78.photobucket.com/user/XR6_Racing/media/3_zps46f91340.png.html)

Har sjekket:
Sikringer i dashbordet.
Prøvd å bytte rele i cem.
Sjekket ledninger
Målt at det kommer støm og jord til psm.
Prøvd et annet bryterpanel på stolen.


Noen som har vært borti det samme eller har noen tips til hva jeg kan prøve mottas med takk :)

tigergutt89
07/05/14, 15:19
Når jeg fikk problemer med AC og setevarmer, så fikk jeg høre av jordkjend at det sitter 2 styre enheter under sete, den ene er te setevarmern og den andre er te el-sete. Fikk høre pris på styre enheten te sete for Morro skyld å den var ikke mye hyggelig, litt over 5tusen. Kan være den som er gåen da?

Sent fra min LG-P880 via Tapatalk

tigergutt89
07/05/14, 15:20
Er forøvrig den største boksen som er te EL-sete.

Sent fra min LG-P880 via Tapatalk

griffin
07/05/14, 16:51
Ja den styreenheten (psm) kan jo være en mulighet, hvordan er det å sette inn en brukt? får man programert den ?

griffin
07/05/14, 21:27
Varmen i setet virker forøvrig ikke det heller. Om det er en sammenheng vet jeg ikke.. Vil vel tro det er brudd i varmetråden..

tigergutt89
07/05/14, 22:07
jeg har erfart at når styre enheten te setevarmern er def. så blåser det varm og varmere i fra AC på den sia setevarmern er def. :)

griffin
07/05/14, 22:21
hvis jeg får tak i en styreenhet med samme nummer som den gamle, må det da legges inn sw for at den skal virke?

griffin
08/05/14, 14:02
Var ute å testet litt.. får ikke setet til å justere seg, men nå virket plutselig varmen. Tror jeg prøver å kjøpe en brukt psm med samme nummer og produksjons år så får jeg se om det hjelper, hvis ingen har noe tips til noe annet?

griffin
22/05/14, 13:24
Liten update:
Fant en brukt psm til 600 kr. Fikk montert den og sete virker som det skal igjen :) Deilig å få justert det..