PDA

Vis full versjon : Problem med M90 m/forsterka trykkplate



skjarlie
03/05/14, 08:56
Gjelder T5 motor med M90 frå 960. har montert plant svinghjul som er laga for 765 trykkplate, og M90 clutch (ikkje behov for å space trykkplata).
Var sikker på at eg monterte lamellen riktig veg, men begynner å bli usikker no.

Problemet er at eg ikkje får satt bilen i fri. Har prøvd å space utløysearmen, men då blei berre arbeidsområdet for slavesylinderen flytta.
Pedalen kjennest grei ut, og har lufta mykje utan at det hjelper. Skal prøve med vakuumluftar i dag.

Viss ikkje det virkar blir neste steg å bytte ut slavesylinder, og montere stålomspunnen slange til slaven. Denne er no orginal (prøvde eit jallatriks midlertidig med å montere tett i tett med strips på slangen, utan at dette hjalp.

Nokon som har nokon tips, eller har vore borti liknande problem?

dritt lei heile clutchgreiene no :p

skjarlie
03/05/14, 09:03
Har er bilete av trykkplate/lamell. nokon som klarer å sjå om det er feil/riktig veg? evt har bilete av samme clutch montert? er 240 mm lamell til M90.

4139
4140

Bilde frå andre sida (montert mot svinghjul).
4141

stian2k
03/05/14, 14:55
Står ut og inn på lamelen.. Sto hvertfall ''flywheel side'' eller noe på ene siden på min lamel..

skjarlie
03/05/14, 17:35
jepp, hugsa at eg såg det. men tok ned igjen kassa i dag, og eg hadde sjølvsagt montert den feil veg :p fiksa det i dag, men får den fortsatt ikkje i gir.
prøvde å starte med bilen i gir, og det funka, men den tok nesten med ein gang, og får ikkje gira. Reknar med at det er enten slavesylinder, eller slangen som gjer det, får ikkje nok trykk.