PDA

Vis full versjon : Utslagssperre/ utslags begrenser



piddil
24/04/14, 12:14
Hei alle sammen!

Jeg har gått i anskaffelse av 19" til min 2010 V70 DRIVe. Har valgt å gå for 235-35-19, mye styrt av hvor mye dekk koster. Har lest at jeg må ha utslags begrenser, siden min "kipe" bil neppe er utstyrt med dette fra fabrikk. Er det noen som kan fortelle meg litt om disse (bilde)? Har fått pris fra volvo på 1100 per stk., og syntes det var en brutal pris. De sa også at jeg må legge inn ny programvare med tanken på antispinn osv. Er det mulig å få utslags begrenser uorginalt?

Petter M
24/04/14, 20:39
Eg lurer også på dette! :P har 19" med samme dim på min, å føler det er "noe" som mangler i kjørecomforen :P

piddil
24/04/14, 21:43
Hvordan er det å kjøre med den dimensjonen? Tar det borti på innerskjermen?

Petter M
25/04/14, 21:10
Hvordan er det å kjøre med den dimensjonen? Tar det borti på innerskjermen?


Satt di på bilen i går, å har ikke fått prøvd bilen så mye enda:P

Men di tar ikke ani noen plasser.. bilen ser ut som en xc70:P Den MÅ senkes :P

Har bilde i workloggen om du vil se hvordan avstanden blir mellom dekk å skjerm.

Aleks_
25/04/14, 21:46
Om de tar i innerskjermen kommer jo ann på innpress på felgene.

piddil
26/04/14, 13:42
Satt di på bilen i går, å har ikke fått prøvd bilen så mye enda:P

Men di tar ikke ani noen plasser.. bilen ser ut som en xc70:P Den MÅ senkes :P

Har bilde i workloggen om du vil se hvordan avstanden blir mellom dekk å skjerm.

Var litt høy den der bilen ja:-)
Min bil er litt lavere enn din bil, så håper jeg slipper unna senking. Var fine felger du hadde da, selv har jeg gått i innkjøp å replika R felger. Skal se om jeg får på dekk til uken, veldig spent på hvordan det blir seende ut. Tror jeg tar utslagsbegrenser på sikt, får bare være litt obs når jeg kjører. Har ikke helt forstått hvor de monteres, for det er ikke som på de gamle hvor den monteres på navet og bærearmen.

Petter M
26/04/14, 19:17
Var litt høy den der bilen ja:-)
Min bil er litt lavere enn din bil, så håper jeg slipper unna senking. Var fine felger du hadde da, selv har jeg gått i innkjøp å replika R felger. Skal se om jeg får på dekk til uken, veldig spent på hvordan det blir seende ut. Tror jeg tar utslagsbegrenser på sikt, får bare være litt obs når jeg kjører. Har ikke helt forstått hvor de monteres, for det er ikke som på de gamle hvor den monteres på navet og bærearmen.


Har du senket den? eller R design fjører? Eg selv likte ikke felgene så godt :P

Rasp
26/04/14, 22:11
jeg har 245/30-20" på min og den er senket 40 mm og jeg tar ikke i noen plass ved fullt ratt utslag så dette tror ikke jeg er eit problem, jeg monterte sånne begrensere på forrige mod jeg hadde (2001-2008) der opplevde jeg det var mindre plass

EDIT: jeg las ikke spm ditt skikkelig men det var jo en vanvittig pris, kan ikkje du kjøpe av en hugger da?

piddil
26/04/14, 22:13
Har du senket den? eller R design fjører? Eg selv likte ikke felgene så godt :P

Jeg har DRIVe, denne er senket 20mm foran, og 15mm bak. Håper dette holder, for jeg gidder IKKE å senke. Det blir rett og slett for mye styr!

Har du fått kjørt litt med de nye felgene?

piddil
26/04/14, 22:58
jeg har 245/30-20" på min og den er senket 40 mm og jeg tar ikke i noen plass ved fullt ratt utslag så dette tror ikke jeg er eit problem, jeg monterte sånne begrensere på forrige mod jeg hadde (2001-2008) der opplevde jeg det var mindre plass

EDIT: jeg las ikke spm ditt skikkelig men det var jo en vanvittig pris, kan ikkje du kjøpe av en hugger da?

Hvilke utstyres modell har du? Har du summum, eller noe annet med R pakke? De har utslagsbegrenser montert.

Vet du hvordan denne utsalgsbegrenseren ser ut?

Rasp
26/04/14, 23:56
Jeg har summum, desse sving begrenserne som jeg monterte på forrige modell var bare noen flate jern med en sann støpt hardplast hall kule på, då bare svingte jeg maks over og la meg ned å skrudde dem på, gjort på 5-10 min

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Petter M
27/04/14, 00:29
Jeg har DRIVe, denne er senket 20mm foran, og 15mm bak. Håper dette holder, for jeg gidder IKKE å senke. Det blir rett og slett for mye styr!

Har du fått kjørt litt med de nye felgene?

Kjørte litt i dag.. virker som det går helt fint :P