PDA

Vis full versjon : Bildesign - Hva driver de med



Sjakalen
11/04/14, 20:48
Bestilte dørpanel helt likt det de reklamerte for på finn.no i januar da åpningsmekanismen røk innenfra. Lovet etter turen deres til Sverige i slutten av januar. Ingen ringte tilbake. Ringte igjen i begynnelsen av februar og de lovet at dette skulle hentes og at turen var blitt forsinket. Fortsatt hørte jeg intet mer og sendte e-post senere hvor jeg etterlyste tilbakemelding. Ikke hørt et kløyva ord. Bestilte selv fra Sverige i mars da jeg ble drittlei. Fikk den greit derfra

Sist gang jeg bestilte noe der betalte jeg for rattknapper. Det glemte de å sende. Måtte purres.

Kanskje bruke mindre tid på å legge inn alt mulig på finn.no og kanskje drive litt kundebehandling. :mad:

aarnes
11/04/14, 22:28
Jeg sendte en mail dit for noen uker siden, venter fortsatt på svar :-P

FolloAuto
12/04/14, 16:58
Bildesign handler billige deler på JB Bildemo i Jonkøping og selger dem dyrt her i landet. Er bare humbug hele greien. Bestill rett fra jb bildemo, like billig, inkl frakt...

immortal92
13/04/14, 15:57
Kjøpte avtagbart hengerfeste til R'n med disse, og måtte purre en heil del gonga før dei sendte det... Men hengerfestet såg fint ut og dei svarte alltid når eg ringte, men måtte som sagt purre fleire gonga :/

HansM
13/04/14, 18:44
Bestilte en gang baksete(sitteputene) med barnesete til V70N i sport versjonen, de sa dem hadde det på lager. og kom ned dit og skulle hente det, nei det var et standard stol og delvis slitt var det og. Og sa til han jeg skulle ha sport versjonen. Han svarte det stemte, men det hadde dem ikke på lager. Ba han si i fra når dem får det inn, aldri hørt noe siden.

Bestilte en annen gang midtkonsoll til V70 05-08. denne ble sendt med en gang, riktig nok lå det noen mugg felger her og der, men fikk nå renset det og fikk det brukbart. Men farge og tilstand stemte.

Bestiller ikke noe igjen derifra.

Sjakalen
14/04/14, 08:32
Rart slike firmaer eksisterer over lengre tid. Her var det fler med samme erfaring ja :)

FreddieAwD
14/04/14, 22:04
Problemet er vell at de fleste ikke gir beskjed om slikt, de som ikke regga på forum div steder og legger ut ting og tang om div firma...
Jo færre som vet om problemene, jo lengre får bannskapet holde på.. :)

Erlend
29/05/16, 16:36
bare å holde seg unna han, bare lureri og piss.. vært mye borti han. for det første er prisene så sykt overprisa, så i tillegg har han null peil på noen ting.. han bygde om en v70 for en bekjent og han måtte ha flere omganger for å få til dette, tok over 6mnd.. selv han bekjente av meg så hva som var feil og hvordan han skulle rette det,så ble det feil... ubrukelig!!!
og han kjøper også kollisjonsskada biler fra england. står en litauer og skrur fra hverandre alt sammen på verkstedet der... så med mindre du er helt i nød og han er siste utvei, hold deg langt unna...

Petter M
02/06/16, 22:34
Kjøpte en automatkasse til til min 2008 v70II, skulle være gått 90.000km... jah, kyss meg!
Sjappen kan sammenlignes med byens verste kebab sjappe...Styr unna:)

Daniel V
03/06/16, 00:35
Morgis du kjøpte vel bil som var bygget av disse, med tre forskjellige VIN-nummer og annet snacks! [emoji14]

Øygard
03/06/16, 20:31
Kjøper bilar frå England ja, det er jo lurt... Det er ganske mykje som er ulikt på venstre- og høgrestyrte bilar.

Morgis
06/06/16, 07:13
Morgis du kjøpte vel bil som var bygget av disse, med tre forskjellige VIN-nummer og annet snacks! [emoji14]

kan absolutt ikke anbefale dem :)

mrstfu
06/06/16, 07:57
Samma greia her. Bestilte en drivaksel tirsdag to uker sida, med lovnad om at den skulle være hos mitt postkontor etter to dager. Påfølgende mandag hadde de enda ikke sendt den. Attpåtil ble totalsummen 75,- dyrere enn reklamert. Småpenger, men prinsippet gjelder. Det som irriterte meg mest var at avbildet vare var med ABS-ring, den jeg fikk kom uten, selv om han på telefonen sa akselen var komplett. Sånt irriterer.

Jimbojama
06/06/16, 08:09
Er på jakt etter 3-delt baksete til XC70 om dagen, og Bildesign har jo dette på lager (I motsetning til stort sett alle andre jeg har sjekka hos). Er veldig usikker på om jeg skal prøve meg eller ikke. Tenkte å hente selv, og jeg mener, hva kan være galt med et baksete? =p Risikoen er relativt lav mener jeg, men ille surt å kjøre til Skien for å finne ut at det ikke er noe å samle på.

mrstfu
06/06/16, 08:19
Be om nærbilder, og bekreftelse på lagerstatus.

Erlend
17/06/16, 08:02
Kjøper bilar frå England ja, det er jo lurt... Det er ganske mykje som er ulikt på venstre- og høgrestyrte bilar.

nettopp. alt fungerte speilvendt.. speiljustering fungerte motsatt og bakrute viskeren fungerte ikke, siden hjernen var hentet fra en s60 og montert på en v70...
er så mye surr og fanteri hos han...

jimbojama: be om bilder som sagt og forbered deg på at setene ikke er like fine som på bildet..

Jimbojama
17/06/16, 11:24
Vel, foreløpig har dem tilgode å svare på oppfølgingsspørsmåla mine, så de utgår enn sålenge.