PDA

Vis full versjon : Noen 240 - 83" spm. ang. dører og lister.



oDDi2k
14/06/10, 06:45
Tjenare godtfolk :)

Lister:

Jeg har en god gammaldags 83 mod 240 med snutepanser å greier, denne skal nå lakkeres opp igjen. Så lurte jeg på om det er mulig å bestille nye lister rundt om til volvoen som er svarte. Dagens lister er i chrome, disse skal bli svarte, og pusse ned chromen er noe jeg ikke har så veldig lyst til så derfor skal jeg bestille nye i svart om noen vet om det er mulig?

Dører:

Også lurer jeg på om dørene på en 92" mod passer rett på en 83"mod?

Seter:

Det samme gjelder også der, om jeg kan flytte over setene i fra 92" modellen og inn i 83" modellen?

Alle svar mottas med stoor takk! :)

Mr. Crepsley
14/06/10, 15:42
Kan sjekke med din lokale volvo forhandler om listverk, mulig det er utgådd. Ellers er det ganske greit å finne det på bruktmarkedet.

Ellers så passer alt over :)

oDDi2k
14/06/10, 16:09
Hjertelig takk. Håper det er og få tak i nye lister, noe annet vill ødelegge finishen syns jeg :) Men, da skal jeg prøve lykken hos volvo ;) Takk.

245 gl
18/06/10, 13:16
De fleste listene er utgått, noen av listene er ennå å få tak i, men ikke alle...sa da ser det jo bare teit ut med noen strøkne og noen slitte...

men om du er grundig nok med å vaske med silikonfjerner, for så og pusse ned hver eneste list og lakke opp igjen i sort så kan dette bli bra altså...jeg hadde også tenkt å få fatt i alle listene nye, men da de ikke kunne levere komplett listverk resaurerte jeg heller de som sto på bilen...brukte god tid på hver list, og resultatet ble bra :)

Torra
18/06/10, 13:32
Nye lister koster vel 800kr stk hos volvo, eller noe i den duren :p
Setene kan du flytte over sålenge begge er stv eller sedan :)
Som sagt, kjøp brukte sorte lister og "overhal" de. Billigst ;)

oDDi2k
19/06/10, 12:10
Takk skal dere ha, kommer tilbake med bilder om 2 uker da jeg starter med pussing av go'bil ;)