PDA

Vis full versjon : All lyd e gone!



jansen00788
10/04/14, 18:22
Heisann

Har ein 06 modell s60. For vel 3 mnd sio så begynte lyden frå spelaren i bilen å forsvinna, med jevne mellomrom. Har ein HU-650 spelar med ettemontert sub og forsterkar.
Etter ei stund så forsvant all lyd og sio har den vore vekke. Detta gjelde både for radio, AUX, usb og cd. Spelaren i seg sjølv funke heilt fint.
Kjøpte meg ein ny HU-650 som eg fekk i posten denne veka og monterte denne, utan hell.

Nokon som har vore borti dette eller har peiling på ka som kan ve galt?

aarnes
10/04/14, 20:34
Om du har org. forsterker (ligger under passasjersetet) så kan sikringa ha gått, evt kabel som ikke sitter ordentlig i. (Jeg tipper at du har det, siden du bytta spiller uten at det hjalp, da har du elimintert defekt forsterker på selve spilleren i hvertfall)
Kan også være at forsterkeren har sluttet å fungere, og at den må byttes. ville uansett starta med å sjekke sikring og evt. måle strøm i strømledningen til den.

For å komme enkelt til den, løsne boltene som holder stolen på plass (to foran og to bak) deretter er det to små vippebrytere (om vi skal kalle de det) som sitter på baksiden av stolen, de kan du presse inn samtidig og da er det mulig å legge setet helt frem slik at du "pakker" sammen stolen og kan vippe den bakover.

locked
12/04/14, 00:08
Mulig det er forskjellige nivå, men HU-650 har jo innebygd forsterker. Eg oppgraderte frå den til HU-850 og då monterte eg og forsterkar under pass.stolen.

Eg har ikkje studert el.skjema for dette men på kva måte forsvant lyden? (fada ut, forsvann brått evt. med støy/knitring)

jansen00788
14/04/14, 20:14
Takka for svar! :)

Har ikkje org. forsterkar diverre.. Har ein rockford fosgate forsterkar i bagasjerommet tilkobla ein alpine sub.
Har ikkje hatt tid til å sjekka straum og sånt endo.

Tenkte på om da kunne ve ein forsterkar inni spelaren, men kjøpte jo ny HU-650 spelar og monterte, men fekk fortsatt ikkje lyd :/

Lyden kom og gjekk med jevne mellomrom.. Va vekke alt frå nokre sekundar til nokre minutt :) Va tilkobla spotify når eg opplevde da første gangen så trudde berre eg mista dekningen, men så forsvant den heilt her for ei stund sia. Va vekke i fleire daga før den plutsleg kom tilbake.. Men no e den heilt vekke og har vore vekke i snart 1 mnd.