PDA

Vis full versjon : Vangbo



ChrML
13/06/10, 18:36
Noen som har erfaringer med Vangbo? Bestillte beskyttelsespray for eksosbandasje derfra på Torsdag. Ringte på Fredag for å spørre om de har sendt siden jeg ikke har fått ordrebekreftelse på mail og det står "Ny ordre" fortsatt på kontoen min på siden dems.

Men kom til en litt svimmel fyr som ikke gadd å sjekke noe mer ut av det enn "Hvis du har bestillt så sender vi med en gang". Gadd ikke å sjekke noe mer enn det selv om jeg sa at jeg ikke har fått ordrebekreftelse.

Noen som har erfaring om de faktisk klarer å sende ting så raskt og effektivt som de sier? For er rimelig avhengig av at de klarer å få sendt dette til meg uten problemer, ellers sliter jeg hvis jeg ikke får de sprayene innen Fredag.

Anders-
15/06/10, 00:02
Kan hente for deg om det kniper noe helt alvorlig :)

ChrML
15/06/10, 00:16
Kan hente for deg om det kniper noe helt alvorlig :)
Hehe, takk :). Skal komme i Posten på Onsdag hvis det ble sendt når det skulle. Så får se da.

ChrML
18/06/10, 10:25
De hadde ikke fått med seg bestillingen. :eek: Virka som det var noe rart med systemet dems som gjorde at de ikke registrerte den.

Men uansett, ringte de i går og de skulle ordne så den ble sendt og kom fram innen helga. Så da ordnet det seg :). Litt mer ordentlig type som svarte nå enn forrige gang jeg ringte.

Joakim-G_R
08/09/10, 02:24
Og hvordan var prisen da? Sykelig overprisa der syns jeg...

ChrML
08/09/10, 05:14
Ja, alt er sykelig overprisa der.

turb00le
08/09/10, 05:25
Der koster alt sånn 2-3 ganger blodpris. Er vel mere butikk for lastebilfolk virker det som, da er kanskje ikke prisen så gal kontra originale deler?

A.Finstad
08/09/10, 08:27
vangbo livnærer seg på lastebil folket som kjøreristykker å trenger deler før det ryker :p å det er ikkenoe i katalogene deres som ikke er på lager etter det jeg ble fortalt når jeg var der

Joakim-G_R
08/09/10, 19:03
Der koster alt sånn 2-3 ganger blodpris. Er vel mere butikk for lastebilfolk virker det som, da er kanskje ikke prisen så gal kontra originale deler?

Som SWR sa i en annen tråd, (det visste ikke jeg at de var mest konsentrert om lastebiler) så koster det mye for et fraktselskap om bilene står stille, så det er nok billigere for de å paye 3xblodpris + skjortemoms, for å få bilene raskt på veien igjen..