Vis full versjon : 1977 volvo 245
Vurderer nå og selge min 245. 77 mod gått ca 144.000 god stand med nye bremser rundbaut. Bilen er godkjent senket,godkjent med 17" felger og godkjent 7 seter i vognkort. Ellers noe rust her og der bla venstre hjulbue og kanal ellers litt overfladisk.B21A med m45 4 trinns fungerer meget bra! Fungert som bruksbil for meg i ca 2 år uten problemer! Bilen har en mangellapp fra eu på endeledd og eksoslekkasje,dette blir fikset før evnt salg! Årsavgift betalt. Kan være interessert i og bytte i 244 av samme årgang eller 242 fra 79 og oppover. Bilen befinner seg i fetsund i akershus pris 15.000,- https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/574499_10151810560961352_241385609_n.jpg
pris som den står uten att manglene er fikset? :)
pris som den står uten att manglene er fikset? :)
går for 15 enten om jeg godkjenner den først eller om noen vil ta den slik den står :) har både eksos og endeledd så det medfølger jo evnt hvis jeg ikke gjør det selv :) påkostet nærmere 5000 nå i det siste!
Jo, men har ikke cash nok, bare en velutstyrt E36 i bytte...
PM sendt!
hmm,har ikke mottatt noen pm :confused:
Hva er nummeret ditt? Eventuelt send meg en sms på 48004394 så kontakter jeg deg.
Jeg kjøper den av deg igjen Martin ;)
Må få kontakt med selger først;)
Får ikke sendt eller motatt pm samme hvor mangr jeg sletter i innboksen.
Ikke bra. Dere får utveksle nr her i tråden.
Bytte i 945'n med en 8-9 lapper imellom fra deg? :)
Står fortsatt her..
Ja hørte aldri noe fra deg på mandag;)
Glemsk vettu! Bare og mase hehe,bare og komme om du vil se :) står nå uten fremrerør da jeg har fått med feil dim. Har ikke hatt noe tid til og drive mere med den
Martin sier gjevnlig at han vil ha den, så du har kjøper der :)
Virker som folk bare er nysjerrige og ikke interessert! Står her enda
bilen er nå eu ok med skilt
Folk er fælt til å prate men ingen møter opp! Ellers bare idiotiske skambud over sms uten og ha sett bilen engang.. Får vel beholde den selv ja :)
Jeg er interessert. Mulighet for å komme å se på den til uka?
Folk er fælt til å prate men ingen møter opp! Ellers bare idiotiske skambud over sms uten og ha sett bilen engang.. Får vel beholde den selv ja :)
Det står vel litt på deg også vel?
Var klar til å reise å hente den jeg, med penga i lomma. Men gidder ikke å mase for å få kjøpt noe. Så nå må jeg si jeg har slått det litt fra meg, om den ikke plutselig skulle gå for en billigere penge.
Vil ikke si det står på meg,de som er seriøst interesserte er hjertelig velkommen til og komme å se :-) men som jeg har sagt så skjer evnt pruting på plass når folk har sett den og ikke over sms'er og mail.
Kan du sende noen flere bilder på 91245678?
Bytte? :)
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48749096
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.